2 adsl forbindelser i samme lejlighed?

• jeg ved ik rigtig hvor og hvordan jeg ska få spurgt cybercity ad om jeg kan ha 2 adsl forbindelser i min mors lejlighed.

det er fordi hun har 2 telefon linje ind i lejligheden og den ene blir brugt til tdc fastnet telefon nu men den blir flyttet over til cybercity så tænkte jeg på om jeg så vil kunne få en adsl linje på den forbindelse nu når jeg flytter hjem da den hun har adsl på nu køre på et andet kable ind i lejligheden.

Tror i man kan det? en af mine venner på msn siger det skulle nok kunne lade sig gøre hvis man snakke med dem men ved ik rigtig om det er kundeservice eller teknisk support jeg ska ringe til og spørger :oops:

så lidt hjælp kunne jeg godt tænke mig, på forhånd tak...

Originally posted by Butcher
    Et godt sted at starte er nok ved at ringe til Cybercity og spørge om man kan have 2 forbindelser, et godt gæt er nej :)

Og man må ikke have smileys i sin signatur...

jo må man godt når det er i et billede som mit er Butcher...

ja ved godt jeg ska ha ringet til cybercity og spørger men hvad afdeling er jeg ik sikker på :O

Originally posted by puma99dk|

jo må man godt når det er i et billede som mit er Butcher...

ja ved godt jeg ska ha ringet til cybercity og spørger men hvad afdeling er jeg ik sikker på :O

Kundeservice ville være et godt sted....

Skriv li hva svaret blir ;)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by JuiCe

Kundeservice ville være et godt sted....

Skriv li hva svaret blir ;)

oki ska jeg nok JuiCe men det blir først i næste uge da cybercity kundeservice har lukket i weekenden jo...

Originally posted by Butcher

Hvem har sagt det? det er da en tåbelig måde at dreje reglerne på..

har fået det her i p.m af Burger:

Originally posted by Burger
    Så længe signaturen ellers overholder regler om størrelse m.v. må den gerne indeholde et billede hvori der er smileys.

og jeg kan ik finde nogen steder i reglerne om at der ik må være smiley's i et billede signatur kan du det Butcher så tror jeg at Burger ska opdateres lidt... :O

• Kunne forestille mig man ikke må ha smileys i sin sig, fordi det vil gøre at personer skal loade smileys hele tiden når de browser siden...

Istedet kan man lave en sig som loades 1 gang :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Du kan sådan set have lige så mange ADSL forbindelser du vil.

Jeg har selv haft to tidligere uden problemer.

Det eneste det afhænger af er vel sådan set hvor mange "par" der går ind i huset, men her kan der bare trækkes flere kabler fra boksen ved vejen.

Der hvor jeg boede tidligere blev der trukket 8 par yderligere da der ikke var nok par til adsl, isdn og alm telefon.

• som Martin er inde på som kommer det meget an på hvor mange kobber par der er ind der til hvor du bor. Hvis det er et hus bygget før 1980 så ligger der sandsynligvis kun et par ind og 1980+ så ligger der normalt 2 eller måske op til 4 par. Og hvis du har mere end et par ind så skulle det ikke være et problem for dig at bestille, men igen det kommer også an på om det ekstra par du har kan trækkes til centralen, nogle steder kan det ikke lade sig gøre længere for de ekstra par der er plads til på fordeler bokse på vej fra central til dig er blevet brugt efterhånden til nye boliger. Hvis du bor i lejlighed så kommer det meget an på igen hvornår det er bygget, men mange lejligheds komplekser har selv styret hvor mange kobberpar de vil have ind og det er typisk kun lige nok til alle kan få et også slut.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• da jeg ik nåde at ringe til cybercity igår da jeg tog til Vildbjerg istedet for, så har jeg snakket med cybercity idag og blevet stillet lidt om og det, men til alt held kunne det da lade sig gøre så ja det blir lidt dejligt at få sin ejen 512/384 kb/s adsl linje til 179kr om måneden plus 56,25kr ca. for trådløs router med 100% support og det vil jeg så gerne betale så jeg er sikker på det routeren virker :)

Originally posted by puma99dk|
    da jeg ik nåde at ringe til cybercity igår da jeg tog til Vildbjerg istedet for, så har jeg snakket med cybercity idag og blevet stillet lidt om og det, men til alt held kunne det da lade sig gøre så ja det blir lidt dejligt at få sin ejen 512/384 kb/s adsl linje til 179kr om måneden plus 56,25kr ca. for trådløs router med 100% support og det vil jeg så gerne betale så jeg er sikker på det routeren virker :)

56,25 i måneden for at leje en router??? AV Du sidder på tweak.dk så hjælp til opsætning (også bedre end hvad de tilbyder) er muligt til hver en tid.

P5N-E SLi - 2GB XMS2 6400 - E6600 @ 3600 - 8800GTS - WD Raptor 74gb / SG 250gb sataII - NorthQ 4775-500s

Originally posted by Webnik

56,25 i måneden for at leje en router??? AV Du sidder på tweak.dk så hjælp til opsætning (også bedre end hvad de tilbyder) er muligt til hver en tid.

lade mig sige det sådan, jeg vil hellere gi cybercity lidt og så få deres support hvis der er noget jeg ik kan finde ud af end af gå ud og offere flere 1000kr på en god trådløs router jeg kan få nada hjælp til andet end her på tweak.dk ik fordi i nok ik vil kunne hjælpe mig, men hvis der nu er noget med nettet ik er stabilt på det trådløse så er der jo ingen support hos cc at hente jo... fordi det har de jo ik ret til at hjælpe mig med, hvis det er min ejen router...