okay sikke noget skod
har næsten lige købt det men der er jo ikk noget og gøre ved det så må jeg jo bare købe et nyt nogen der kender nogen gode bundkort???
som er gode at cloke på smid evt link
okay sikke noget skod
har næsten lige købt det men der er jo ikk noget og gøre ved det så må jeg jo bare købe et nyt nogen der kender nogen gode bundkort???
som er gode at cloke på smid evt link
faktisk kunne du bare prøve at kigge lidt i trådene herinde....der er masser med samme spørgsmål, men asus p5B clocker som ind i helv...
takker
er det, det her kort du mener??
eller hvad med et ASUS P5B Deluxe AI Lifestyle
QuoteOriginally posted by killerdk
er det, det her kort du mener??
eller hvad med et ASUS P5B Deluxe AI Lifestyle
Jeg mener der er forskel i OC evnerne på de forskellige P5B kort.
Jeg har et Deluxe WiFi, som OCer rigtig godt.
jeg tror jeg køber delux det er nok det bedste køb men finder jeg jo nok ud af hva har du clokket din pc til på fsb????
jeg tror det boris bruger er godt og ihvertfald fedt
jeg tror jeg køber delux det er nok det bedste køb men finder jeg jo nok ud af hva har du clokket din pc til på fsb????
Nu har jeg en 6400, så FSBen kan du ikke regne med, men jeg ligger på 375 (3GHz) lige nu. Det kan clocke højere, men min køling er ikke god nok til at jeg vil højere op.
okay hva har du på af køling da??
okay hva har du på af køling da??
Jeg har en Freezer 7 Pro på
okay hva ligger din cpu på i tem???
Mener det er 53/58 grader idle/load
hold da helt op det var godt nok meget hva for en kølerpasta bruger du så og har du et link så jeg kan se din blæser???
det er da lavt ved det clock.. men Falsk, der er sq ikke meget forskel fra idle til load ved dig. Sikker på det er idle og max load med orthos / TAT
QuoteOriginally posted by hot_fifty
det er da lavt ved det clock.. men Falsk, der er sq ikke meget forskel fra idle til load ved dig. Sikker på det er idle og max load med orthos / TAT
Nej det er ved superpi i ca 10 min, så mistede jeg tålmodigheden..
hold da helt op det var godt nok meget hva for en kølerpasta bruger du så og har du et link så jeg kan se din blæser???
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=180003
Og bruger artic silver 5
okay
jeg lukker tråden da jeg nu ved jeg ikk kan gøre noget andet at skifte mit bundkort jeg siger tak