ja jeg har ikke modtaget noget som helt fra den EDF.DK konkurrence (tror ikke der er nogen der har). Så jeg vil gerne vide om der snart sker noget eller om de bare er nogle plattenslagere.

EDF konkurrencen - hvad sker der?
-
-
Samme her
Nu syns jeg ærlig talt det ved at være lidt plat efterhånden....
-
Tror vist lige så godt i kan skyde en hvid pil efter de præmier og glemme dem. edf har endnu en gang vist for sygt et firma et er.
-
Originally posted by Butcher
Tror vist lige så godt i kan skyde en hvid pil efter de præmier og glemme dem. edf har endnu en gang vist for sygt et firma et er.Yeah.. Alt for nederen.. Men BURDE vi egentlig ikke tage kontakt til firmaet?
-
Originally posted by Dare_Devil
Yeah.. Alt for nederen.. Men BURDE vi egentlig ikke tage kontakt til firmaet?
Det har Martin jo gjort flere gange, så det får i nok ikke noget ud af. Jeg synes dog tweak skulle skifte, men det er selvfølgelig ikke mit valg.
-
det kan da ikke være rigtigt at vi bare skal finde os i at vi ikke får noget
-
Originally posted by Bit Phreak
det kan da ikke være rigtigt at vi bare skal finde os i at vi ikke får nogetHaha den linie har du sikkert brugt mange gange hva'?
Just kidding.
-
lol
-
Det er råddent, men sådan er det nok bare. Det er i hvert fald ikke Martins skyld at vi ikke har fået præmierne...
Men det er fandme noget fusk at lave... ved i hvert fald at jeg ALDRIG bliver kunde hos dem nu.
-
bare det dog var mig der havde vundet
-
Originally posted by ^Genzo^
bare det dog var mig der havde vundetØhh for det ville du bare få rigtigt meget ud af som det ser ud pt?
-
Originally posted by Butcher
Øhh for det ville du bare få rigtigt meget ud af som det ser ud pt?
Der er vist en, der ikke er i det sjove humør idag -
dem der har vundet eller bare en burde skrive at de har mistet mange kunder
men selvom jeg ikke har vundet synes jeg fandme det er for dårligt
har sq medlidenhed med jer
-
Originally posted by BukkeMand
Der er vist en, der ikke er i det sjove humør idagHehe njah jeg kunne bare ikke lige se det vigtige i den kommentar
-
jeg har lige skrevet en mail til dem og spurgt om hvad det bliver til og at folk er begyndt at "knurre" lidt over det. så må vi jo se hvad de svarer
-
Originally posted by Bit Phreak
jeg har lige skrevet en mail til dem og spurgt om hvad det bliver til og at folk er begyndt at "knurre" lidt over det. så må vi jo se hvad de svarerHehe fair nok, post endelig svaret hvis du får et
-
Hvis der er ikke er nogen reaktion er det vel noget med at alle tweaks bruger lige sender den samme mail på et givet tidspunkt så de ligesom opdager vi ikke er tilfredse
-
Originally posted by _WHAT_
Hvis der er ikke er nogen reaktion er det vel noget med at alle tweaks bruger lige sender den samme mail på et givet tidspunkt så de ligesom opdager vi ikke er tilfredseHaha det er så tilgengæld en rigtig god idé. Det burde vi næsten gøre...