Det bliver et nice Film år for 2007

  • Quote

    Originally posted by Lemon



    Og det ved du hvorfra?


    LAWL - sjovt svar *G*


    Smider dine forældre dig måske i en spændetrøje, og taper dig fast til en stol og råber; Du skal se på Sylvesters vandskabte ansigt ?

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    LAWL - sjovt svar *G*


    Smider dine forældre dig måske i en spændetrøje, og taper dig fast til en stol og råber; Du skal se på Sylvesters vandskabte ansigt ?


    I know mine are!

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    LAWL - sjovt svar *G*


    Smider dine forældre dig måske i en spændetrøje, og taper dig fast til en stol og råber; Du skal se på Sylvesters vandskabte ansigt ?


    Næh.. Men du kan da umuligt vide hvem mine venner er og hvordan de opfører sig ;)

  • Quote

    Originally posted by Lemon
    Næh.. Men du kan da umuligt vide hvem mine venner er og hvordan de opfører sig ;)


    Og hvorfor tror du jeg har påstået det ? :))

  • Glæder mig lidt til at få fingerne i de her film når de kommer på dvd:


    Alpha Dog
    Attack Force (Steven Seagal)
    Children of Men
    Dead or Alive (den er fed sys jeg :) )
    Flags of our Fathers
    Harsh Times


    og selvfølge den nye Anja og Viktor, har fået af vide af min kærste som har set den 2gange i biffen at den skulle være kanon grineren :clap:

  • Vidste slet ikke der kom så mange gode film i år.. Så det jo dejligt at ha 4 fribiletter liggende.. :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Susanne Biers 'After The Wedding' blev nomineret til en Oscar for Best Foreign Film, hvis i ikke har set det. Jeg har ikke set den, så kan ikke vurdere hvorvidt det er fortjent. De fleste jeg har snakket med har dog kaldt den ordinær og spår den ingen chance for at vinde. Det gør jeg nu heller ikke, for 'Pans Labyrinth' og 'Live of Others' er helt i særklasse og burde smadre alt modstand i kategorien. Men alligevel sjovt nok med en dansker nomineret.


    Søren Pilmark er i øvrigt også blevet nomineret for en kortfilm (Helmer & Søn) som jeg dog ikke lige havde hørt om før igår. Men den får mig til at tænke på den gode Stig Hilmer fra Riget. 8)