Fotopapir?

• Hej allesammen :)

Jeg søger noget fotopapir lignende dette: Canon Photo Paper Pro, til min printer Canon iP4000.

Men jeg synes at 60 kr + fragt, er lidt for pebret for 20 blanke photo-ark, så tænkte at jeg lige ville forhøre mig her om der ikke findes alternativer eller shops hvor man kan få den slags lidt billigere? :)

På forhånd tak

PS. Det skal ca. være i størrelsen 10 x 15 cm.

• Du har fået PM :)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Troede godt nok ikke at fotopapri var så krydret mere.. Når man kan få fremkaldt billeder for 45 øre stykket, så kan de da ikke tjene mange basører på det..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by urbananen
    Troede godt nok ikke at fotopapri var så krydret mere.. Når man kan få fremkaldt billeder for 45 øre stykket, så kan de da ikke tjene mange basører på det..

Der er en del forskel på om du køber 20 stk eller du køber 500.000 stk skal du lige tænke på :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by _WHAT_

Der er en del forskel på om du køber 20 stk eller du køber 500.000 stk skal du lige tænke på :)

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok.. Men det er jo lige før det ikke kan betale sig at ha sin egen printer, og køber papir og blæk til den, men i stedet bare sende det hele til fremkaldelse.. Kunne jo være ganske sejt at sende sin stil til fremkaldese, og aflevere den på foto-papir :ph34r: . Godt nok omkring 8.5kr pr side, men hva fan'..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Rettet en gang, sidst af urbananen ().

Originally posted by urbananen

Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok.. Men det er jo lige før det ikke kan betale sig at ha sin egen printer, og køber papir og blæk til den, men i stedet bare sende det hele til fremkaldelse.. Kunne jo være ganske sejt at sende sin stil til fremkaldese, og aflevere den på foto-papir :ph34r: . Godt nok omkring 8.5kr pr side, men hva fan'..

Hvis du bare skal bruge 10x15 print så kan det ikke svare sig at gøre det selv nej, langt fra med blæk, papir og printer bliver noget dyre.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy