Ny opvaskemaskine

• Hey!

Damen og jeg er på jagt efter en ny opvaskemaskine. Vi er umiddelbart på jagt efter en brugt, da vi ikke har så forfærdeligt mange penge til rådighed (ca. 2500,- + -). Maskinen skal være til indbygning - dvs. at vi ikke behøver at kunne sætte en låge på der matcher lågerne i resten af køkkenet.

Vi har umiddelbart haft kig på Bosch's lidt ældre Logixx serie, magen til mine forældres - hvilken, de stadig er yderst tilfredse med!

Jeg vil dog høre om nogle herinde kan anbefale andre mærker og modeller?
    Det er vigtig med et lavt energi- og vandforbrug, lavt støjniveau - og så skal den også være A mærket i både vaske- tørreevne.

Har kigget på http://www.hvidevarerpriser.dk men her mangler der lidt information om slutbrugernes erfaringer med de enkelte maskiner.

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

• Nu har jeg ikke lige den store erfaring vedrørende opvaskemaskiner, men jeg vil da anbefale at tage et kig på dba.dk

Der kan du finde mange opvaskemaskiner til under 2000 kr. Der er også en Bosch Logixx til 2500 kr (med stålfront).
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47568540

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Originally posted by dna
    Nu har jeg ikke lige den store erfaring vedrørende opvaskemaskiner, men jeg vil da anbefale at tage et kig på dba.dk

Der kan du finde mange opvaskemaskiner til under 2000 kr. Der er også en Bosch Logixx til 2500 kr (med stålfront).
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=47568540

- Anders

Jep - har allerede kig på den Anders ;) - har endda også fundet en på Fyn, som vil sælge en i hvid til 1000... Så kigger skam jævnligt på dba - det var bare mere, om der er andre mærker/modeller der kan være værd at kigge efter...

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

• kan ikke lige anbefale en speciel model - men har haft rigtig mange opvaskemaskiner og mange af dem er virkelig dårlige.

har en gorenje nu der er indbygget i resten af køkkenet og den er faktisk ok.

mange opvaskemaskiner har seriøst problemer med glas . Der er sådan nogle hvide kanter overalt på dem - ligemeget om man afkalker eller bruge andre tabs så bliver det aldrig pænt - og sådan noget synes jeg er virkelig belastende.

Originally posted by Aerial
    kan ikke lige anbefale en speciel model - men har haft rigtig mange opvaskemaskiner og mange af dem er virkelig dårlige.

mange opvaskemaskiner har seriøst problemer med glas . Der er sådan nogle hvide kanter overalt på dem - ligemeget om man afkalker eller bruge andre tabs så bliver det aldrig pænt - og sådan noget synes jeg er virkelig belastende.

Det problem har vi ikke :)

Det er en VIRKELIG gammel Simens.

Men hvad ved jeg ?

Det eneste jeg skal gøre med den er at tømme den :))

Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

Rettet en gang, sidst af Dumpen ().

Originally posted by Aerial
    kan ikke lige anbefale en speciel model - men har haft rigtig mange opvaskemaskiner og mange af dem er virkelig dårlige.

Ja, det er lige præcis det der er problematikken... Der er så sindsygt mange dårlige modeller på markedet. Tror dog at dit problem med glas kan afhjælpes ved at have nok salt i maskinen - det har i hvert fald hjulpet på den gamle Zanussi vi har!