DanishOC event

  • Der har tidligere været tråde om emnet, og stemningen været positiv, "desværre" har Peter(Nosfer@tu) og jeg haft et travlt skema her op mod julen, og det har derfor ikke været muligt at afholde en lørdag, som er eneste optimale i vores opfattelse.


    Konceptet er det samme:
    Folk kan mødes, snakke om HW, prøve grænser af med deres gear, der vil være fin mulighed for at låne lidt "legetøj".. :)


    Lokation:
    Hillerød, nordsjælland.


    Dato:
    3/2/2007


    Pris:
    Ukendt, afhænger af hvor mange deltagende der bliver...
    Af denne årsag ønsker vi respons forinden prisen bliver afgjort, ønsker du at deltage, kan du skrive til: DanishOCevent@gmail.com
    Prisen vil dog være lav :)


    Enjoy :)
    - Og i skal være velkomne til at diskutere transport muligheder her i tråden.

  • hillerød - dam det er langt
    var der ikke snak om hillerød + Slagelse på et tidspunkt ?
    slagelse for mig = 2 timer + et par broer
    Hillerød = 1 time+ mere ?
    os "jyder" må hellere snakke sammen vedr samtransport.

    PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz


    Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2


    Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

  • Jeg er frisk - bare transportomkostningerne ikke overskrider de 500 ,- ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • fed ide


    gad godt , men har for mange ting at se til for tiden


    har en del gammel HW der trænger til at dø

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Jeg ville MEGET gerne med, dog ska jeg være sammen med damen den weeke, så det blir uden mig denne omgang :D
    Har ellers kun 30min. til Hillerød :))
    EDIT: Og jeg tror ikke hun gider med op og savle over computer stuff :D


    Mvh Mads :T

  • Tjah :)
    Alt afhængigt af om det lykkedes mig inden, så kunne det da være nice at have hende inærheden.. :)
    Men så igen, afhænger jo også af om de er afklaret med man går op i hardware, og har jeg ikke ligefrem lagt skjul på..


    EDIT:
    Hmm, jeg synes det er lidt kritisk at folk ikke tilmelder sig såfremt de er interesserede, der er trodsalt kun 4 uger til..

  • Opper lige og tilmed bringer jeg en lille ekstra information :)


    Det er lidt trist at mailen ikke er blevet brugt, idet den egentlig ville være temmelig oplagt at anvende..
    Er få som har kontaktet os på andenvis og meldt ankomst, men ville være lækkert med mail, da det gør det hele lidt mere overskueligt...


    Tilmed, at vente med at tilmelde sig, til sidste øjeblik, vil kun bidrage til det hele bliver lidt mindre, idet det indsnævre vores tid til at planlægge hva' der kan ske af ting og sager..
    Det kan selvfølgelig være der ikke er den store interesse, men tidligere tråd i OT om emnet, hvor vi ikke oplyste dato for hvornår arrangementet kunne forekomme, viste der var temmelig stor interesse, og den tvivler jeg på er forsvundet helt ;)


    EDIT:
    Bliver næppe ældre HW som ryger under det helt ekstreme, medmindre der er potentiale til det kan lave noget ekstraordinært, f.eks de små celeron eller 1700+ etc.. :)
    Dog kan det sagtens blive testet på de store køleløsninger, men højst sandsynligt ikke på det som er mængde begrænset..
    - Derimod QX6xxx, X6800, E6300, diverse grafikkort.. Eventuelt nogle ram forsøg etc.. (piller på ram i openair har en unik effekt...)
    .. Kan også være der kommer helt nye produkter under event, men afhænger af hvor stort det bliver...

  • Well, jeg kunne også bare betale det hele selv, men ville ikke være helt fedt som studerende ;)


    Der er flere udgifter som samlet set løber op i 1500-2000 kroner i runde tal..
    Og hvis det bliver tilstrækkeligt stort, så kan det jo være der bliver fremvist nye ting til eventet, disse ting ikke sponseret, da det vil være sporbart og brud på NDA, men hvis ingen har underskrevet NDA, hvem ved så om nye ting kunne dukke op?

  • hehe mark for satan :D


    Der går jo nok nogle år før der bliver fremvist nye produkter hjemme på min teresse :D Men så længe du tror på det kan det jo være det bliver tilbagevendene 1-2 gange om året.


    Ja vi snakker størrelses orden af 50-75 kr for at leje med, man kan jo fint få lov at se på og få en hygge snak...


    Men tøris og LN2 står os i ca 1500-2000 kr.
    Og det er jo hvad vi bare vil have lidt hjælp til at dække.
    Det er jo ikke for at kun mig og Mark skal benche.


    ALLE kan jo få lov, vi stiller slads, Ln2, og tøris samt Ports til
    Cpu iog 79XX kort og X19xx kort :)


    Eventet, ja det bør man vel kalde det :p


    Jeg har slet ikke oprettet nogle tråd om det på andre sider, er startet på H2 og smadre derud af med C# :finger:


    Håber i forstå det her ikke handler om penge, kommer der ingen koster det mig og mark 750-1000 kr hver. og vi har så 2 døgn til at lave nogle rekorter :)


    Men det sjove ville nu være at hjælpe andre igang med tøis og ln2, dermed benche mindre selv og blot hjælpe andre med deres system eller deres mulighed for at benche med på vores hardware.


    Det er det der er hele grund iden for det, derfor jeg ligger hus til jo :)


    Håber i kan se det som det det er, et forsøg på at gavne vores community af benchere og overclokkere her i danmark :D