• Hej

Hvordan er denne felguard at spille med ?. spiller ikke pvp i øjebliket, mine tp er lidt hjemme lavet :O 23/11/17

ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

• Jeg ville ikke kunne PVP uden, men det har meget at sige hvordan din spillestil er. Jeg kan godt lidt at have lidt chance for at overleve. Mens andre elsker den "burst damage" destruction giver dig.

• er den også god til mobs , syndes jeg har det lidt svært i silithus som mine tp er lige nu

ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

• felguarden er uforholdsmæssig vild....det er tæt på du kan bruge den til at tanke med i instance....det er muligvis kun hunters der er lige så overpowered....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Er sindsyg glad for min felguard og tror jeg vil have svært ved at undvære den nu.

Bruger den til at charge + dots og noget fear + deathcoil - så er det efterhånden sjældent at folk slipper væk i live ;)

• Folk der tuder over de får tæsk af en warlock skulle enten lave en rogue eller en hunter og så skulle den potte være ude. :)

Jeg vinder stadig mod hunters, men kun fordi jeg endnu ikke har mødt en hunter der ikke spiller med hovedet oppe i røven.

En rogue der har "cloak of shadows" klar kan tæske mig og stadig have 100% liv tilbage (hvem sagde overpowered?). :)

Originally posted by Deef
    Folk der tuder over de får tæsk af en warlock skulle enten lave en rogue eller en hunter og så skulle den potte være ude. :)

Jeg vinder stadig mod hunters, men kun fordi jeg endnu ikke har mødt en hunter der ikke spiller med hovedet oppe i røven.

En rogue der har "cloak of shadows" klar kan tæske mig og stadig have 100% liv tilbage (hvem sagde overpowered?). :)

Surt jeg har solgt mine hunter så, for jeg tro vi to kunne få en gode kamp ud af det, ja Warlock er overpower med det er rouges og hunter/mages/priest også vis man kan spille dem rigtig. og kan få lov til for sin guild til at spec. som man ville i skal huse på mange guild har krav for alle classe om hvordan de skal være spec jo,

• jeg har ikke valgt felguard, har flere grunde for det

1. det er et pet, jeg vil ikke afhænging af et pet for at sku kunne nakke andre
    2. felguard mener jeg er det mest brugte spec, folk vil vænde sig hurtig til en metode at tage den slags specs end og det giver så mig en fordel at være anderledes spec'et
    3. hvordan kan man ikke tage ruin talent, for mig betyder ruin meget.

nu er jeg også den klassiske destruction warlock og jeg indrømmer at jeg nok ville blive bedre ved at tage felguard (personligt er jeg ikke specielt godt til pvp) men jeg lavede udelukkende min warlock pga. den burst dmg og den spillestil destruction warlock har.

ps. skal siges jeg har intet imod felguard spillerer.. det er en del af spillet og skal self. anvendes hvis man har lysten.

• Dette er en ægte warlock!! Jeg har spillet på min vens warlock i duels instances osv. og for at sige det mildt, så har affliction/demo warlocks det ALT for let i PvP. Efter min mening kræver det slet ikke skill at spille en. Jeg spillede min vens warlock i BC Beta test, og jeg tævede uden besvær en lvl 70 paladin efterfulgt af en 65 warrior lige da han faldt død om. (ville overhoved ikke komme på tale at min warrior ville kunne gøre det).
    Generelt så er affliction/demo easy-mode efter min mening, jeg har spillet alt på min vens char, og Destruction var det eneste der krævede skill.
    :boxing: way to go destructions locks! :boxing:

Originally posted by Aerial
    ser ud til at felguarden er blevet nerfed - så har jeg endelig en undskyldning for at speccse aff igen ;)

kan da godt være felguard er blevet nerfed men min laver stadig over 550 når han critter. Max crit på warrior er 330

[align=center]
    I7 6700K @4800

4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

• Felguard er ikke så vild som folk tror.... Jeg har spillet fuld Demonology i mere end 1 år (uen Felguard ofc)... Da Felguard'en kom prøvede jeg den lidt men i sidste ende syndes jeg KLART! at Felhunter er langt bedre... Den Reducer AP mod Warriors, Druids, Rogues og Hunters... Den giver Stealth Detection mod Stealthed Units og mod Casters bruger den Spell Lock + Devour Magic (Purge)...

Originally posted by DuzzleDen Reducer AP mod Warriors, Druids, Rogues og Hunters...

Det er da kun hvis de er dumme nok til at slå på din felhunter. Men jeg giver dig ret, felhunteren har mange fordele, men jeg synes nu stadig ikke den kommer i nærheden at felguarden.

• Hvis jeg får "The Jump" er der det næsten kun mages der slipper væk fra mig, som mutilate rogue.. Synes egentlig ikke locks er så slemme, jo hvis de er spillet rigtig, men sådan er det jo med alle classes ;)

Originally posted by paradoxxs

Surt jeg har solgt mine hunter så, for jeg tro vi to kunne få en gode kamp ud af det, ja Warlock er overpower med det er rouges og hunter/mages/priest også vis man kan spille dem rigtig. og kan få lov til for sin guild til at spec. som man ville i skal huse på mange guild har krav for alle classe om hvordan de skal være spec jo,

Solgt din hunter?

Du ved godt det ikke er tilladt ifølge EULA ikke?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• drop nu det piveri med EULA bla bla...

Tror man skal være ualmindelig dum hvis man ikke ved det nu, da det ikke kan undgås der er 500 tudetråde om det på hvert fora.

Derudover er det ikke DIT problem så lad det være..

Jeg kommer heller ikke over til dig hvis du æder en pizza - røger en smøg eller andet og siger, det der har du ikke godt af og kan dø af det...
    (Overdrivelse fremmer forståelse er MIN ven)

Skulle jeg stoppe med WoW så ville jeg også uden tvivl sælge hvis jeg vidste det definitivt var slut for mig med WoW, og ville da være så kold et hvis sted hvis acc blev banned da køberen er/burde være klar over det.

Asus P5K
    Intel Core 2 Duo E8500
    4GB Corsair XMS2 DDR-6400
    Inno 3D 8800GT 512MB
    1x WD 500GB SATA
    2x Seagate 200GB ATA
    Creative Soundblaster X-Fi
    Chill Innovation 520W A4
    Acer 22" TFT Widescreen
    --------------------------------------------------------

Rettet en gang, sidst af S_Phoenix ().

• det taler vist for sig selv !