K: AGP gfx 9800p ell. XT 6600GT ell. lig.

  • Jeg har et Club 3D Radeon 9800SE ALL-IN-WONDER 128 DDR 256 Bit, det kan uden probs køre med 8 pipelines ( PRO ) og kan også herefter clockes til over 9800XT hastighed. 412 ++ på Core - 730 + på Ram.


    Jeg har ALT tilbehør til det, alle kabler,cd'er & fjernbetjening m.m
    Har også kvitto'en til det.


    hvad ville du evt gi' for det. ?

  • Quote

    Originally posted by Pejsen
    Hej Henrik


    Jeg er bestemt interesseret. Hvad går sådan nogle for?? Jeg har ikke fulgt så meget med på det seneste. Snakker omkring 300-400 kr. ?


    Ellers må du rette på mig. :-)


    400,- PP lyder meget fair, jeg tjekker lige om det funker som det skal i morgen, for jeg har ikke haft brugt det i et halvt år.

  • Hej Henrik


    Jeg kan sgu se efter at have sat mig lidt ind i tingene igen og snakket med folk herinde fra at 400 kr. er alt for meget.


    Et std. R9800pro går jo for så lavt som 300 kr.


    Synes ikke helt det virker særlig fedt du samtidig prøver at prakke fragten på mig, når det i forvejen er ret dyrt.


    Er du villig til at gå ned i pris ?


  • Jeg vil lige slå 1 ting helt fast, jeg prøver ikke at prakke dig noget som helst på.


    Ja det er rigtigt at et 9800pro sælges for ca 300,-
    Så hvis ikke du har noget at bruge TV Tuneren til der er på mit, ja så ser jeg ingen grund til at du køber det af mig.


    Ved godt man ikke kan snakke om nypriser på sådanne gamle kort, men AIW modellerne er/var altså dyere end et alm GFX.


    Jeg kan så forstå på dig at du så vil gi 200,- - 300,- ! Det bliver det ikke solgt for, så beholder jeg det gerne selv. ;)

  • Quote

    Originally posted by Pejsen
    Ville du så bytte lige over eller hvad havde du forestillet dig?


    Jeg venter stadig gerne svar fra Henrik, men vil ikke afvise at vi kan lave en god handel :-)




    ja jeg er frisk på at bytte lige over hvis du er.

  • Hejsa


    Hvis din byttehandel med det 9800se aiw ikke går i orden er jeg frisk på en lige over handel med din raptor for mit 9800Pro 256mb med r360 core så det kan flashes til 100% XT, der sidder artic køler på....lettere modificeret da kortet er et af dem med 16 ramkredse mod de gængse 8....kortet er ca 1½ år gammelt og fungerer 100% som det skal, der er dog intet tilbehør da der intet medfulgte da jeg fik det fra usa.


    Men stik mig en pm eller skriv her hvis det har interesse

    I5 2500K
    ASRock Z68 Extreme3 Gen 3
    2x4GB G-Skill Ripjaws X 2133
    Sapphire 6950 2Gb @ 6970+
    2 x Raptor 150GB @ raid 0
    2 x 1 TB Samsung
    Corsair Carbide 500R White
    Corsair HX 520

  • Quote

    Originally posted by Creepy
    Hejsa


    Hvis din byttehandel med det 9800se aiw ikke går i orden er jeg frisk på en lige over handel med din raptor for mit 9800Pro 256mb med r360 core så det kan flashes til 100% XT, der sidder artic køler på....lettere modificeret da kortet er et af dem med 16 ramkredse mod de gængse 8....kortet er ca 1½ år gammelt og fungerer 100% som det skal, der er dog intet tilbehør da der intet medfulgte da jeg fik det fra usa.


    Men stik mig en pm eller skriv her hvis det har interesse


    Passer ikke helt. Der er ingen garanti for at RAM kan følge med...

  • well der er min garanti for at de kan....jeg har prøvet...har bare ikke gidet flashe lol

    I5 2500K
    ASRock Z68 Extreme3 Gen 3
    2x4GB G-Skill Ripjaws X 2133
    Sapphire 6950 2Gb @ 6970+
    2 x Raptor 150GB @ raid 0
    2 x 1 TB Samsung
    Corsair Carbide 500R White
    Corsair HX 520