Warrior Arms vs. Dual wield fury

• I pve vil jeg tro det stadig er fury der ligger sig i toppen. Men ang. PVP er det lige så meget din spillestil der afgør hvad der er "bedst".

• Man kan ikke sige "fury giver mest skade" nej men fury genere hurtigere og mere rage end arms specc gør, rent faktisk så er det tit folk med fury specc men med 2h våben der gør mest skade i pve...

Men det kommer også meget an på hvordan man spiller sin warrior for det er ikke svært at komme til en grænse hvor man simpelthen over aggroer...

har formået flere gange ( nu mest fordi jeg selv syntes det er lidt sjovt), hos ragnaros f.eks. jeg starter altid først når han er på 90% jeg bruger aldrig rage før 75% også bruge alt hvad jeg har ved 15% (recklessness + death wish), inden der er gået 15 sec har han vent sig rundt og smækket mig så hårdt i jorden at jeg ikke rejser mig op igen :P (det er med fury DW specc)...

Det var bare et eksempel på over aggro...

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Tror bare at jeg beholder mit Arms spec da det er det jeg har kæmpet med siden lvl 10, og har været lidt ovre i Fury men da det kræver så store req så er det ikke noget jeg gider have foreløbig. Men ellers tak for hjælpen