Hårvoks

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Hmm, hvis man dyrker motion eller har et arbejde, hvor tingene er fysiske er det vel også ligemeget om håret sidder super smart ?


    Hvis det skal holde, når fugt tilføres, så er man næsten nødt til at have noget oliebaseret, men det er bare ikke til at vaske ud igen.


    Lige min tanke :9xo Man kan ikke få det hele i én slags. ;)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Lige min tanke :9xo Man kan ikke få det hele i én slags. ;)


    Gad vide hvad der sker, hvis man blander lidt fra de mange forskellige udvalg? :crazyeyes:


    Ellers findes der godt nok folk i motionscentrene, som godt kan lide at kigge på sig selv :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Gad vide hvad der sker, hvis man blander lidt fra de mange forskellige udvalg? :crazyeyes:


    Ellers findes der godt nok folk i motionscentrene, som godt kan lide at kigge på sig selv :ph34r:


    Præcis - Så de opdager garanteret ikke noget ved andre folks frisurer eller mangel på samme. :))

  • Kan anbefale American Crew Fiber - Den Blå og Stuhr's Mud Wax...


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har selv prøvet en del forskellige. Brugte ID-hair i lang tid, men som du selv siger er den ikke meget værd, når det regner.


    Den jeg er hoppet på nu og er meget tilfreds med er Matas' mudwax. Den holder vildt godt, holder i regn og er nem at vaske ud. Og så giver den et fedt mat look i modsætning til mange andre mudwax's. Og så koster den kun 40 kroner :D

  • Har selv prøvet mange forskellige voks'e, og jeg synes personligt at Fudge Hair Shaper er den bedste... Den koster lidt ja, men holder i "let" regn og er sindsyg nem at vaske ud... og så er det også et plus at den dufter af karamel det er det damerne vil ha´:))


    Ellers så er der også en del af mine venner der bruger Fun Wax den lyserøde.. koster vidst 25kr. i superbedst og er næsten lige så god som fudge'n ;)

  • Quote

    Originally posted by Mikkel


    Lige min tanke :9xo Man kan ikke få det hele i én slags. ;)


    nej men hvis man går i byen så skal man jo se godt ud og der er normalt meget varmt sådan nogle steder, :P

  • Quote

    Originally posted by Anden91


    nej men hvis man går i byen så skal man jo se godt ud og der er normalt meget varmt sådan nogle steder, :P


    Så må man ud og trække luft :crazyeyes:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Jeg bruger noget forholdsvis billigt mudvax fra superbrugsen som er i sådan en sort metal dåse... når håret ikke er for langt, så er det super godt, ryger ikke så nemt ud når man bare sveder eller får lidt vand i håret, men bruger man lidt sæbe når man er i bad, så er det væk :D så hvis dit hår ikke er for langt så er det det jeg ville anbefale :9xo


    Har også selv problemer når mit hår begynder at få lidt længde, men så går jeg bare med cap/hue :P

  • Bruger for det meste ID hair mud wax hard.
    80 kr.


    Og når den er tom er det Terence Renati strong.
    93 kr.


    Har overvejet at få købt den nye Terence Renati Rock Hard, den har dobbelt så meget hold, som Terence Renati strong!


    Men ellers Sebatian som er nævnt er en lækker voks. Dog er der kun 125 gram for 195 kr. Og 125 gram bruger jeg meget hurtigt, især når man bruger ny voks 1-2 gange om dagen.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

  • dax wax ØØØØØØØØØV!
    sidste skoledag + masser af bajer + dårlige idéer + en halv dåse dax wax + en halv meter hår = DÅRLIG blanding.


    Tog en uge før jeg havde det forpulede lort ude.. prøvede ALT.
    oliebaserede hårvokse skulle simpelthen brændes i helvede.

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Quote

    Originally posted by Jepson
    dax wax ØØØØØØØØØV!
    sidste skoledag + masser af bajer + dårlige idéer + en halv dåse dax wax + en halv meter hår = DÅRLIG blanding.


    Tog en uge før jeg havde det forpulede lort ude.. prøvede ALT.
    oliebaserede hårvokse skulle simpelthen brændes i helvede.


    Dax og fructis er det eneste som kan holde mit hår. Og dax er det værste ja, så holder mig til fructis - som trods alt er en del bedre imo.


    Og nej, det dyre kan ikke holde mit hår. Har endnu ikke nødt nogle andre produkter som kan.

  • Quote

    Originally posted by Butcher


    Dax og fructis er det eneste som kan holde mit hår. Og dax er det værste ja, så holder mig til fructis - som trods alt er en del bedre imo.


    Og nej, det dyre kan ikke holde mit hår. Har endnu ikke nødt nogle andre produkter som kan.


    Hehe tror ikke der er noget som helst som kan holde mit hår :T men ville fandme også se vildt ud med 57 cm høj hanekam :hb:


    den her er vel omkring 40 cm, så noget i den stil (bare ikke helt så rødt :T)
    [Blocked Image: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c5/Punk_Red_Mohawk_Morecambe_2003.jpeg]

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • taft messup gum fra swartskopf virker hos mig og så er det for engangs skyld ikke en voks der lugter af tyggegummi eller af DAX...bvadr :$. den holder fint i min dagligdag, også når jeg lige har løbet en tur og er godt svedig, og så er den nem at vaske ud.


    den koster ca. 40,- i superbedst mener jeg

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu