Adfærdsundersøgelse

  • Ganske festligt spørgeskema..
    Synd der ikke sotd
    Hvor ofte går du i bad? Når omkringværende begynder at nævne det må være på tide.. :D

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Besvaret.. :)


    Og ehm, man vasker da hænder flere gange dagligt end man går på toilettet... - Gerne flere gange under en madlavning?


    Derudover, synes lidt der manglede en svarmulighed ved den med bad.. Dagligt er mest tilfælde, men efter en løbetur, eller besøg i et center, før en fest, hell, det er ikke kun en gang dagligt, men ikke regulært flere gange dagligt... - Men nok en 10-11 bad-turer på en uge..?

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    har også svaret. Besynderligt at så mange går i bad flere gange om dagen :O


    Hvor fandt du besvarelserne? :\


    edit:


    NM - har fundet dem. ;)


    Har forresten også besvaret..

  • Besvaret ! :9xo


    Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W

  • Done, men der var sgu nogle underlige spørgsmål ...


    [Blocked Image: http://img58.imageshack.us/img58/9986/screenshot053wm5.png]


    ... Hvem fanden går på WC så meget ? :boxed:


    Hvis der er nogen der har svaret alt andet end de to øverste muligheder, så opsøg læge :))
    .... Selvom 4-6 gange også lyder som om man er håndværker med hårdt fysisk varmt arbejde og er i besiddelse af en abnorm lille "tøseblære"


    Hvis der er nogen der har svaret "mere end 22 gange om dagen" .... Så vær glad for at du ikke render rundt med stomipose. Med det behov, så skulle det sgu være en netto-pose der var tilsluttet :crazyeyes:


    Jeg mangler en svarmulighed der hedder "2-3 gange om ugen" :razz:


    ... hm, skummelt emne ... havde aldrig troet at DET skulle dukke op på Tweak ... men altid noget det går til et godt formål LOL :))


  • Tjaah jeg gik da heller ikke på lokum mere end 1 eller 2 gange om dagen på et tidspunkt.. men så render man lige hen og punkterer blæren og så ska man pludselig pisse hele tiden ;)

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Tjaah jeg gik da heller ikke på lokum mere end 1 eller 2 gange om dagen på et tidspunkt.. men så render man lige hen og punkterer blæren og så ska man pludselig pisse hele tiden ;)


    Så man skal på WC mere hvis der går hul på blæren ? ... Lyder ulogisk ... men pænt nederen ... :boxed:


    Men hellere det end at pisse i bukserne imens man har undervisning eller står og snakker med chefen ... LOL ... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Så man skal på WC mere hvis der går hul på blæren ? ... Lyder ulogisk ... men pænt nederen ... :boxed:


    Men hellere det end at pisse i bukserne imens man har undervisning eller står og snakker med chefen ... LOL ... :))


    Hvorfor lyder det ulogisk? :P det er jo ikke fordi pisset lige pludselig kan ligge ude i resten af kroppen :)) hullet er ligesom lappet
    Altså der gik hul på den i forbindelse med et større styrt.. og så ska jeg ikke kunne forklare dig hvorfor, men jeg kan ikke holde mig lige så lang tid som jeg ku tidligere..

  • Tror jeg faktisk jeg gjorde, kan dog godt have været 2'eren... Men du sårn en fredag, hvis man ikke har drukket alkohol siden lørdagen inden, så kan man godt være yderst trængende..

  • skal man også vaske hænder efter Toiletbesøg. :razz:


    Synes det var gode spørgsmål :cheers:



    D O N E

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.