Hvor meget roder du?

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Hehe kender det alt for godt, fik dog lige nuppet opvasken - man skal jo heller ikke overanstrenge sig - det er usundt


    Hehe jah :P Men man skal jo ha gjort det på et tidspunkt.. men er da stolt af mig selv over at jeg fik ryddet op :))

  • Angel-lover og Kenny:
    Det er sku da pasta med ketchup og tun :clap: :))

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Quote

    Originally posted by |Henrik|
    Jeg roder slet ikke, har mildest talt rengørings vandvid. :rolleyes:
    Men det er jo kun godt når Signe er lidt overfølsom for støv, som jeg også selv lider af.


    Jah så er det jo kunne det jo ikke være bedre for jeres vedkommende :)

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Jeg roder ikke. Det er jo ikke en stald jeg bor i :))


    Jeg er for gammel og for doven til at rode. Der er for meget arbejde i at gå og rydde op.
    Meget lettere at bare ligge tingene på plads når man ikke bruger dem.


    præcis! :D

  • Quote

    Originally posted by Angel-Lover


    Smager det godt? :crazyeyes: Har da smagt tun i pastasalat men ikke lige med ketchup :P ..


    Det smager sygt godt! :D


    Det er sku hvad jeg skal leve af når jeg flytter hjemmefra, ellers tager jeg mor med :D


    Ps. nu jeg member med to stjerner


    Yehaar :finger:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB


  • Nå.. Nu vil jeg op og lave burger med kyletter.. Det er der ihvertfald mere stil over :finger: ..


  • Hehe sindsygt godt er nok en smagsag, men det er ok synes jeg :) kan godt finde på at snuppe sådan en dåse tun og en gang pasta efter træning, og så skal der lige løg og lidt oregano så er den hjemme.

  • Quote

    Originally posted by WebT


    Hehe sindsygt godt er nok en smagsag, men det er ok synes jeg :) kan godt finde på at snuppe sådan en dåse tun og en gang pasta efter træning, og så skal der lige løg og lidt oregano så er den hjemme.


    Sku lige til at skrive det :) Når min mor køber tun køber hun 20 ad gangen, folk kigger lidt hvis man kommer med 20 dåser tun i sin indkøbsvogn hehe :D
    Man skal jo ha sine proteiner og kulhydrat efter træning :boxing: :D

  • jeg roder _meget_. har godt nok lige ryddet lidt op, men det er egentlig ikke rydddeligt her alligevel. Skal også stadig have mine ting ind på værelset igen :))
    Det går galt når jeg flytter hjemmefra..
    Heldigvis har jeg en personlig barrierre hvor jeg bare får spat og så fixer det hele.

  • Roder meget! :P - Det skal piger bare gøre!
    Ej efter jeg er flyttet hjemmefra, er hele underetagen faktisk pænt og rent, men soveværelset eller generelt overetagen, det roder endnu :D

  • Quote

    Originally posted by Carina
    Roder meget! :P - Det skal piger bare gøre!
    Ej efter jeg er flyttet hjemmefra, er hele underetagen faktisk pænt og rent, men soveværelset eller generelt overetagen, det roder endnu :D


    soveværelset er vel fyldt med tøj fordi du ik ved hva du skal have på i byen i aften :razz:

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    jeg roder _meget_. har godt nok lige ryddet lidt op, men det er egentlig ikke rydddeligt her alligevel. Skal også stadig have mine ting ind på værelset igen :))
    Det går galt når jeg flytter hjemmefra..
    Heldigvis har jeg en personlig barrierre hvor jeg bare får spat og så fixer det hele.



    Hopper 100% med på den vogn !!



    Roder selv UTROLIG meget! .. Og det slemmeste er når der rodes med kompressore osv , så står de på hele gulvet .. og skal lige pointeres at det gør godt nok ondt at sparke til sådan en om morgenen ..

  • Quote

    Originally posted by Carina
    Jeg går skam ikke i byen! ;)
    Men der ligger tøj ud over alt, det har du ret i, hehe ..


    8o, okay det må man sige. det er da meget fair :)

  • Quote

    Originally posted by Carina
    Jeg går skam ikke i byen! ;)
    Men der ligger tøj ud over alt, det har du ret i, hehe ..


    Tøj plejer der også at ligge over alt på mit værelse.. Især på gulvet og i sofaen :P ..

  • af frygt for de mange barnlige sjæle her tør jeg ikke tage et billede af mit værelse... Jeg vælger blot at sige at her rodder en del ^_^
    Det er ikke min natur at rydde op - Jeg kan aldrig finde noget når jeg har ryddet op...