Hej.
*Opdateret*
Ram DDR 2gb kits
Diske 500GB / Raptor X 74gb min
Gode jyske dollars tilbydes, har i hvad jeg mangler?
PS: Afhentning vil ske i det meste af jylland/fyn. Kbh = post
Hej.
*Opdateret*
Ram DDR 2gb kits
Diske 500GB / Raptor X 74gb min
Gode jyske dollars tilbydes, har i hvad jeg mangler?
PS: Afhentning vil ske i det meste af jylland/fyn. Kbh = post
srry for OT men tror ik du kan få en der er billigere af end en ny via edbpriser: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=178639
burde han jo kunne eftersom C2D er kommet
Omg er FX-60 faldet så meget
Nu kommer jeg da helt i tvivl om jeg skal havde Opty 175 (ca. 1800-2K) eller FX-60
og give 3,5k for FX60, kan man ligeså godt skifte til C2D
Ja det forstår jeg heller ikke, til den pris kan du jo få en E6600 + et godt mobo
Jo men det kan jo være det ville tvinge ham ud i både nye GFX og nye RAM... Men ja, skal jo skifte før eller siden..
Hvis du læser hans post, skal han jo ud og købe nye ram og nyt gfx, så kan ikke se hvordan det ændrer noget?
Nemlig C2D er det lækreste for tiden.. og det sparker SÅ meget røv!!!!
Pure cpu power som hot_fifty kan li det
Mvh Mads
Bare lige for at opsummere, så har jeg haft en C2D @ 3.6ghz - Jeg solgte svineriet igen for nogle måneder siden. Grunden til at jeg mangler dele var pga. folk skifter til C2D / DDR2 - det burde give nogle gode priser på det jeg står og mangler til min lille lækre shuttle - som jeg iøvrigt har fundet til en _grotesk_ latterlig pris.
Ville egentlig bare pumpe min shuttle med nogle billige "highend" ting, som dækker mine behøv til fulde. SuperPI og 3Dmark scores er ikke alt
nej nej men nu smadrer C2D altså også alle andre cpuer i tests, men pyt. Kan godt forstå dit argument - pøj pøj med det.
C2D ocer også en del bedre end amds
QuoteOriginally posted by hot_fifty
nej nej men nu smadrer C2D altså også alle andre cpuer i tests, men pyt. Kan godt forstå dit argument - pøj pøj med det.
C2D ocer også en del bedre end amds
Jeg vil for en gang skyld slet ikke overclocke noget af det, lownoise er vejen frem.
Hvad vil du gi for 2x 1 GB Crucial Bal. PC4000, 300MHz @ 3-3-3-5 2.8V?
QuoteOriginally posted by SpRoX
Hvad vil du gi for 2x 1 GB Crucial Bal. PC4000, 300MHz @ 3-3-3-5 2.8V?
Hvor gamle er de, og hvor befinder de sig i landet?
QuoteOriginally posted by BajsK
Hvor gamle er de, og hvor befinder de sig i landet?
De er fra i år, men kender ikke den præcise dato. Har nemlig ikke fået kvit. af Connectors, men mon ikke det kan ordnes?
Har et sæt af disse super ram http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=143201
Du skriver du ikke skal OC så er disse sagen de køre 2-2-2-5 på Intel og 2.5-3-2-6 400mhz på min amd ..så er det op til dig:)
Never mind..
QuoteOriginally posted by HaZe
Never mind..
what????
QuoteOriginally posted by Nabster
Har et sæt af disse super ram http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=143201
Du skriver du ikke skal OC så er disse sagen de køre 2-2-2-5 på Intel og 2.5-3-2-6 400mhz på min amd ..så er det op til dig:)
Alder og har du en kvittering? Byder 850,-
Har Kvitt og de er fra 22 maj i år ...bud ikke noteret HBO 1000pp..:) og det er de værd....