Uge #50: Vand

• Inspireret af det super dejlige vejr (læs ironi) i dagens Danmark er denne uges emne vand. Husk at det ikke nødvendigvis skal være en regnbyge i tager billeder af :)

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person i hele tråden, post kun det billede du deltager med

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 50: Vand

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Macimuz
    Hvis jeg er så heldig at må låne mit fars kamera med til Østrig på torsdag/fredag, så kunne jeg godt tænke mig at deltage for en gangs skyld :)

Ja personligt syntes jeg jo bare du er en dum skid fordi du skal til Østrig :D

Originally posted by _WHAT_
    Inspireret af det super dejlige vejr (læs ironi)

For at være ærlig syntes jeg at vejret er pragtfuldt, taget i betragtning af at det er i midten af december :)

Originally posted by Shiver

For at være ærlig syntes jeg at vejret er pragtfuldt, taget i betragtning af at det er i midten af december :)

Regn og blæst det kan egentlig ikke blive ringere imo :(

• Hvis planen går som den skal, ankommer mit kamera onsdag! Og har fri torsdag og fredag :D woot! ska nok deltage i denne uge!

Originally posted by Shiver

Det er da i det mindste ikke koldt :)

Vil 1000 gange hellere have klart vejr uden vind og -10 grader end det her pis vi har nu.

• jeg har en ide til denne uge, men jeg ved ikke lige helt hvordan det skal tages...

i må lige prøve at hjælpe :)

jeg vil tag et billede af regndråber, men ikke bare sådan en nede på jorden

Jeg vil tag det i luften hvor det "flyver" lige forbi camet...

hvis i forstår, står og sigter lige ud og vil så tag et billede af dråben kommer forbi lincen.

Men hvordan tager jeg det, altås med lys så man kan se den tydeligt, for det er jo normalt mørkt når det regner.

og hvad skal camet stå på, for det går jo forholdvis hurtigt :)

håber der er nogle der kan hjælpe eller komme med forslag :)

Originally posted by Butcher

Så må vi jo se hvor meget sne i har dernede. Kan være i lige bliver reddet af sidste weekend...

Yeah, har dog ikke selv planer om at stå på ski, eftersom jeg ikke gider købe noget skitøj for så kort tid. Kan heller ikke stå på ski alligevel. Men det skal da ikke afholde mig fra at opleve området, gerne med et kamera om halsen :D

Vil 1000 gange hellere have klart vejr uden vind og -10 grader end det her pis vi har nu.

Du må næsten cykle på arbejde?

Men er skam helt enig. Koldt og klart vejr er bedre end regn og blæst, men regn og blæst er dog bedre end en masse sne og glatte veje.

• Jeg cykler ja :)

Men stadig lige meget hvad så 1000 gange hellere det andet også selvom de ter sne, is og frost. Det her regn og blæst og nat 24 timer i døgnet er sgu direkte diprimerende :(

• som Theis siger, de her dage er triste. Jeg tager også afsted når det er mørkt og kommer hjem igen når det atter er mørkt :(

Jeg cykler ja :)

Men stadig lige meget hvad så 1000 gange hellere det andet også selvom de ter sne, is og frost. Det her regn og blæst og nat 24 timer i døgnet er sgu direkte diprimerende :(

Altså ja, det er rimelig trist, men synes det er mere trist at skulle frem på cykel, når enten vejene er skide glatte eller der ligger meget sne. Dette er ikke engang sjovt på mountainbike, dog nemmere, men ikke sjovt.

Originally posted by Macimuz

Altså ja, det er rimelig trist, men synes det er mere trist at skulle frem på cykel, når enten vejene er skide glatte eller der ligger meget sne. Dette er ikke engang sjovt på mountainbike, dog nemmere, men ikke sjovt.

Har en almindelig citybike men kan sgu ikke huske det har været et problem. De rytter og salter jo alligevel som en gal. Der er noget mere stemning og hygge over sne og frost en regn og blæst.

Ja det kan blive lidt glat men ser det sgu ikke som noget problem.

• Jamen så lægger jeg ud med et bud. :D

Billedet er taget på langelinie på Møn, med kurs mod Sjælland, den lille Ø der er på billedet er Lindholm der ligger mellem Sjælland og Møn.

Opsætning > :D

[Blocked Image: http://img82.imageshack.us/img82/2659/camopstningss2.th.jpg]

Billedet:

Det er taget sidst på formiddagen, så det er lidt tåget, men det gør ikke billedet dårligere synes jeg.

[Blocked Image: http://img90.imageshack.us/img90/3627/img1553jy4.jpg]