#49: Billederne | julelys

• | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• |Henrik|
    Flot billede. Jeg kan godt lide at det er lysene der danne træet. :D

Aagaard1000
    Ideen er god. Men jeg synes at det sorte fylder for meget i forhold til motivet.

Angelus
    Et anderledes billede. Dog ikke lige min smag. Jeg synes det virker lidt underligt.

Lahnet
    Super lækkert billede. Virkelig flot taget. Der er en utrolig fed stemning i billedet. Og jeg synes at farverne er meget flotte. :9xo :9xo :9xo

Zlinky
    God ide til motivet. Desværre synes jeg at det ser lidt rystet ud.

Bentzin
    Det er sku da hygge. Jeg kan godt lide den beskæring af billedet. Det gør billedet lidt mere intersant. Dog er jeg ikke så vild med den ramme du har valgt at bruge.

Det var lidt kort denne gang. Dog håber jeg stadig at i kan bruge kommentarene til lidt. Og den jeg har sagt er min mening om billederne. Og hvordan jeg ser dem. Der er jo mange måde at tolke emnet og billederne på. :D

Originally posted by Angelus
    hey...

Bare for at være træls.. :P
    Men Bentzin's billede er jo ikke taget i uge 49 :) men igår, mandag :)

hehe

efter hvad jeg kan se så er det taget d 8.12.2006

Originally posted by recruit

efter hvad jeg kan se så er det taget d 8.12.2006

ov, når ja, jeg tjekkede bare hvornår det var postede :O :O :oops:

ang. mit billede.
    det er 5 små juletræer på række, kunne ikke rigtig tag et beder villede da det der sted var det enste sted der var halvtag hvor jeg kunne såt, det har jo regnet hele ugen :(

så nej, jeg er overhovede heller ikke tilfreds :D

Originally posted by Angelus

ov, når ja, jeg tjekkede bare hvornår det var postede :O :O :oops:

Ja og den lader jeg altså gå når jeg nu har været lidt sløv til at få opdateret :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |

• |Henrik|
    Fint træ og ja som vi der blev skrevet i tråden kan man se at lysene danner et træ. Jeg ville ønske du havde clonet det meget lyse i højre hjørne væk det bliver ved med at trække mit øje derned.

Aagaard1000
    Fin ide og god eksponering men kompositionen mangler og de gør at billedet ikke holder en fanget mere end et halvt sekund.

Angelus
    Hmmm ja, du skulle nok have brugt et par minutter mere i den her uge :)

Lahnet
    Ideen er god men syntes billedet bliver for rodet. Der er alt for mange elementer der er inde over og gør det forvirende.

Zlinky
    Rensdyret på stjerne himlen fin ide, men kom lige ud og køb dig et stativ eller drik en øl mindre inden du skyder løs ;)

Bentzin
    Ideen er fin nok beskæringen burde dog nok have været anderledes mærkelig afskåret noget og rammer havde du nok været bedre tjent uden.

• Tak for kritikken.

Selv syntes jeg at Aagaard1000 er sluppet rigtigt godt fra sit. Måske ville det vinde med en strammere beskæring.

Ellers syntes jeg der igen er ret få billeder X(

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

• Lahnet, hvorfor valgte du at have korset's skygge i centrum, i stedet for selve korset? Tror, at hvis korset var placeret i midten, så ville det give et meget flottere billede.

Originally posted by Lahnet
    Tak for kritikken.

Selv syntes jeg at Aagaard1000 er sluppet rigtigt godt fra sit. Måske ville det vinde med en strammere beskæring.

Ellers syntes jeg der igen er ret få billeder X(

Tjaa vi nærmer os jul og folk har mega travlt. Jeg tåger rundt fra det ene til det andet og sådan tror jeg da der er mange som har det i den her måned.

Originally posted by _WHAT_
    Zlinky
    Rensdyret på stjerne himlen fin ide, men kom lige ud og køb dig et stativ eller drik en øl mindre inden du skyder løs ;)

Hehe - brugte min skraldespand som jeg tog med ud på fortovet. :)

Men ja, et stativ er velset.. :( ;D

Originally posted by Zaxzz
    Lahnet, hvorfor valgte du at have korset's skygge i centrum, i stedet for selve korset? Tror, at hvis korset var placeret i midten, så ville det give et meget flottere billede.

Tjaa muligvis.

Jeg valgte skyggen i midten fordi emnet var lys.

AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G