hunter talents point

• Hej

Hvad er det bedste tp for en lvl 60 hunter som jeg bruger i pvp og farmer miner og skind, nu da de er reset vil jeg gerne have dem sat så godt jeg kan.

ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

• suk mand, nu dropper jeg sq wow....en prot specced warrior har jo ikke en chance mod NOGET i BGs mere......hunters, warlocks og paladins er jo blevet helt vilde nu....beastmastery for hunters...woooow.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Ja BM hunters er min største fjende som warlock tror jeg. Og paladins er ikke længere bare healbots, nu er de belastende. :/

Men jeg er glad for min lille warrior hehe

• dps warriors er jo stadig fine nok, men de af os som egentligt tænker mere på guildens behov har nu ikke megen chance i bg.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    dps warriors er jo stadig fine nok, men de af os som egentligt tænker mere på guildens behov har nu ikke megen chance i bg.

Rigtigt nok, derfor valgte jeg at sige pænt farvel til mine guildies, og starte et nyt liv som PvP'er. (er blevet lovet en plads i et af mine venners guild i BC, så jeg har vel også den fordel :roller:

• Beast Mastery spec til Hunters, er for ondt mod casters!
    Folk siger det sutter til PvP.. Gør det så bare ikke!

Alle går efter selve hunteren, men det er pet som er 'kraften'.
    Beast Mastery er det bedste til leveling/farming.

Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."