frosset ved "retrieving character list"

  • ja så kom serverne endelig op. nu havde jeg så tænkt mig at jeg ville se på tingene, men nej den gik bare ikke. men main server er tarren mill men jeg kan ikke komme længere end til "retrieving character list" på den. på alle mine andre servere er der ingen problemer :S


    nogen der ved hvad der er galt?


    på forhånd tak for hjælpen


    Mvh
    snoby

  • nu kom jeg 1 skridt videre nu fryser den ved loading screen når man er på vej ind X('


    nå så gik Tarren Mill offline X(

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    De er vidst ved at fixe det..


    Jeg er dog lidt mere bekymret over daggerspine, den står ikke som offline, den er bare væk?!


    slap bare af, den er bare offline som de andre

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    De er vidst ved at fixe det..


    Jeg er dog lidt mere bekymret over daggerspine, den står ikke som offline, den er bare væk?!



    Haha.. ligesom i de gode gamle dage på førkendte "Laggerspine" savner virkelig den server xD

  • Lærer folk aldrig at serverne ALTID (!) Er nede langt længere end planlagt. Lad vær med at klage, de kommer op på et tidspunkt.. Kan ikke gøre noget ved det..

  • "Due to some major technical problems during our appliance of the newest patch 2.0 "Before the Storm", the servers have suffered a minor loss of memory. We are working on it this very moment. This means that the scheduled maintenance will be extended for another 24 hours. We expect the realms to be up and going again the 7th December, 15.00. We apologize for this inconvenience and thank you for your understanding."


    Læst på IRC... om der er hold i det ved jeg ikke - håber jeg i hvert fald ikk :\

  • Har jo sagt det! Alle jeres accounts er blevet slettet og i får dem aldrig igen!


    Var det det du ville have at vide? :P


    Quote

    Originally posted by Zlinky
    "Due to some major technical problems during our appliance of the newest patch 2.0 "Before the Storm", the servers have suffered a minor loss of memory. We are working on it this very moment. This means that the scheduled maintenance will be extended for another 24 hours. We expect the realms to be up and going again the 7th December, 15.00. We apologize for this inconvenience and thank you for your understanding."


    Læst på IRC... om der er hold i det ved jeg ikke - håber jeg i hvert fald ikk :\


    At dømme efter den meget realistiske ETA vil jeg påstå det ikke er blizzard der har sagt det der

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Har jo sagt det! Alle jeres accounts er blevet slettet og i får dem aldrig igen!


    Var det det du ville have at vide? :P



    At dømme efter den meget realistiske ETA vil jeg påstå det ikke er blizzard der har sagt det der


    Yeah, tror også at det var en der tog pis på os... eftersom de fleste er oppe nu.

  • Yeah, tror også at det var en der tog pis på os... eftersom de fleste er oppe nu.[/quote]


    Jamen de fleste af dem der er oppe virker ikke. Så helt umuligt er det nok ikke. Har kun fundet 3 servere nu der ikke fryser ved Retrieving character list. Var inde 1 gang idag på min main og så at vi kan blive lvl 70 :S var det ikke først i TBC? Jeg havde min exp bar og der skulle 410k exp til lvl 61 :S

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    De er vidst ved at fixe det..


    Jeg er dog lidt mere bekymret over daggerspine, den står ikke som offline, den er bare væk?!


    Hvem fanden spiller stadigvæk på laggerspine? sigh.....:P du skulle have flyttet med os andre til kazzak i sin tid;)

  • pt er det eneste der er galt med min server at BG servers er nede, og det er kun BGs jeg vilekave efter patchen, så skuffende for mig

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Var inde 1 gang idag på min main og så at vi kan blive lvl 70 :S var det ikke først i TBC? Jeg havde min exp bar og der skulle 410k exp til lvl 61 :S


    Har hørt en sige, at de netop ville åbne for det allerede.. da der var nogle der pev over det var unfair ikke at kunne blive level 70, fordi man ikke har købt tbc

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    HAHA! Ja, den havde jeg meget sjov på.. "the mighty blackwing lair orb of disconnection" :P


    Glad for at jeg migratede til kazzak. ikke noget kø til serveren ;)


    Horde?