Nogen af jer der spiller Battleknight?  [URL]http://battleknight.dk/
Det er samme firma som har lavet Ogame.
Spillet blev lanceret i går, så der er en chance for at være med fra starten, mit første indtryk er at det er ret cool 

Battleknight?
- 

- 
			Er lige blevet oprette derinde. Virker sku lidt underligt 
- 
			Jeg har lige sendt min knight på en 8 timers arbejdsdag, så har ikke spillet det så meget idag  
- 
			Er lige kommet i lvl 3 så har oprettet en orden  Vultures [Vultu] Pt. nr. 98  
- 
			Ja men har da lige oprettet mig bare for at se hvad det er for noget, ser nu meget godt ud  
- 
			Har lige søgt ind i Vultures  Hedder Sir TNT 
- 
			jeg kan ikek få lov til at logge ind  ... ...Tjek dit loginnavn og adgangskode for fejl. 
 Det er nødvendigt at udfylde begge felter for at logge ind!
- 
			Venter på aktiverings mail 
- 
			QuoteOriginally posted by TNT 
 Har lige søgt ind i Vultures Hedder Sir TNT Godkendt ! 
- 
			Så vil jeg da også søge ind i vultures  <---- Turoq er navnet 
- 
			Nogen der kan hjælpe? ... Jeg kan bare ikke få lov til at logge ind  
- 
			QuoteOriginally posted by FlexQ 
 Nogen der kan hjælpe? ...Jeg kan bare ikke få lov til at logge ind  prøvet IE ? 
- 
			Har ansøgt om medlemskab!  
- 
			QuoteOriginally posted by Hardstyler prøvet IE ? yeah, samme problem: Ludrick Von Lichenstein copy/paste fra min mail, det vil den bare ikke  
- 
			spørg mig ikk Flex, mit virker fint her på arb  
- 
			Går vi forresten gode eller onde?  
- 
			QuoteOriginally posted by Hardstyler 
 Går vi forresten gode eller onde? He he jeg er ond  
- 
			QuoteOriginally posted by Hardstyler 
 spørg mig ikk Flex, mit virker fint her på arb Der blev ikke fundet nogen konto, til de indtastede data. Vær venlig at tjekke det indtastede Det var den besked jeg fik da jeg bad den om at sende mit pw til mig i en mail så kan det krafthelved os være lige meget 
- 
			QuoteOriginally posted by Malk 
 Så vil jeg da også søge ind i vultures <---- Turoq er navnet Hvordan søger man ind??? 
- 
			QuoteOriginally posted by recruit Hvordan søger man ind??? Tror du er med nu