Battleknight?

Originally posted by FlexQ

Jeg vil med glæde bytte, bare rolig... jeg drøn keder mig :(

og jeg arbejder så meget jeg ingen fritid har :S

Originally posted by recruit
    Spillet er da lidt sjovt når man lige finder ud af hvad man skal :crazyeyes:

Ja. har da vundet alle mine dueller indtil videre..

Ja jeg gad nu os godt vide hvordan?

Har det bedste udstyr jeg kan få PT, og så går jeg på dem på min egen level.. meget simpelt..

4/4 nu.. venter på at kunne kæmpe mod den 5. :) bare vælg din modstander med omhygge, lige se hans stats og gear vs dit :)

Originally posted by Hardstyler

Har det bedste udstyr jeg kan få PT, og så går jeg på dem på min egen level.. meget simpelt..

4/4 nu.. venter på at kunne kæmpe mod den 5. :) bare vælg din modstander med omhygge, lige se hans stats og gear vs dit :)

hvad gear har du da?

Originally posted by Hardstyler

He he okay da....

Jeg trykker bare og så ser hvordan det går..... :crazyeyes:

• Kunne lige se at nummer 4 på ranklisten angreb mig. Jeg var vist utrolig heldig da jeg vandt alligevel...

Men han kunne sku slå hårdt. Det var Svend Tveskaeg he he

• Nogen her inde der har Pay-pal? ... så kan jeg lige overføre de 35 kr. og så kan personen betale for mig der inde :P ...

EDIT: der er et eller andet riv rrav ruskende galt med det spil, jeg angriber en der overhovedet ike har købt stats, men er i level to, hna har kun en kniv, og alligevel vinder han stort? :S ...

Nogen her inde der har Pay-pal? ... så kan jeg lige overføre de 35 kr. og så kan personen betale for mig der inde :P ...

EDIT: der er et eller andet riv rrav ruskende galt med det spil, jeg angriber en der overhovedet ike har købt stats, men er i level to, hna har kun en kniv, og alligevel vinder han stort? :S ...

de ved du er newb! :P har du husket at booste dine stats? mener mine er 9 8 8 8

det er der jo, 6 i timen, det giver 144 om dagen :)

jeg kan ingen angribe mere idag lader det til, nu smed jeg min mand på 12 timers arb så :D

Originally posted by Ciric
    Ansøgning til vultures sendt

Vi kan desværre ikke acceptere endnu, vores slot er ikke stort nok til at ordnen kan have flere medlemmer.

Intel Core 2 Duo E6600
    ASUS P5N32-E SLI
    2 GB CellShock PC-6400
    2 GB Kingston HyperX PC-8000
    Inno3D GeForce 8800 GTS 320MB
    WD Caviar 250GB SATA II
    WD Caviar 500GB SATA II
    NorthQ 4100 KingKong Extreme 500W