Video tutorial om levels & kontrast

• Jeg har nu lavet mit første spæde forsøg af et tutorial. Det handler om at skabe kontrast i billeder via levels i PhotoShop.

Det er meget basis men hvis responsen er god vil der senere nok komme flere til.

I kan se det i min blog, skriv gerne en kommentar til den så jeg for lidt respons på bloggen.

http://www.theis.dk/blog/

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Det er skide godt lavet.

Det er nemt at forstå. Og jeg har fået et lidt bedre indblik i hvordan levels virker.

Før hen har jeg tit bare brugt auto og det er ikke altid at det er særlig godt.

• Takker for kommentarerne. Planen var at lave nogle små tutorials omkring de mest almindelige ting set ud fra meget basis synspunkt.

Tror der er mange som kan få glæde af lidt grund viden og det vil jeg prøve at tilbyde :)

Originally posted by _WHAT_
    Takker for kommentarerne. Planen var at lave nogle små tutorials omkring de mest almindelige ting set ud fra meget basis synspunkt.

Tror der er mange som kan få glæde af lidt grund viden og det vil jeg prøve at tilbyde :)

Jeg synes det er helt super at du laver sådan noget. For det give lidt bedre forståelse for de forskellige muligheder.

Også har man jo noget man kan arbejde videre med.

• Kanon initiativ mester. My comment is up ;)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Takker for kommentarerne. Planen var at lave nogle små tutorials omkring de mest almindelige ting set ud fra meget basis synspunkt.

Tror jeg du har ret i, så nu ved du hvad du skal lave hele julen :pokey: vi vil se flere vil vi!

vil lige smide det her link med på vejen
    http://www.nicolin.dk/multimedia/index.htm

En bruger fra et andet forum jeg løber rundt på, hun laver en hel masse video tutorials også, det jeg specielt godt kan lide ved hendes er der er tekst på

• Det ser utrolig lækkert ud! Helt klart noget os Photoshop noobs vil kunne bruge :)

ps. venter på flere :D

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• Du må rigtig meget gerne lave flere af dem! Er selv lige begyndt med photoshop, og det er en MEGET stor hjælp med video tutorials!

Fortsæt endelig! :9xo

• Hehe jeg er så meget mere til dem hvor der er lyd og bliver fortalt istedet for dem med tekst omkring det, men sådan er vi jo så forskellige :)

Jeg kan se der er flere som syntes det er en god ide og der vil helt sikkert komme flere.

Hehe jeg er så meget mere til dem hvor der er lyd og bliver fortalt istedet for dem med tekst omkring det, men sådan er vi jo så forskellige :)

Jeg kan se der er flere som syntes det er en god ide og der vil helt sikkert komme flere.

Begge dele synes jeg bedst om, så er der både til svagtseende og halvdøve :D

Originally posted by Happy^
    Ser fino ud - rigtig godt til begyndere, og let forståeligt.

Fik du brugt "AimOne Screen Recorder" så?

Jeps det gjorde jeg fint lille program har ikke fortrudt :)

Takker for rosen fra de forskellige og der vil som sagt helt sikkert komme flere.

• Det er genialt.

Jeg er ikke typen der gidder sidde og læse tutorials, men når der en der viser det samtidig med at det bliver forklaret, så er det noget jeg gider :clap:

Nu skal jeg igang med pille lidt ved levels på mange af mine gamle billeder fra mit 350D.

Håber virkelig du får lavet nogle flere der fortæller om en masse basis viden :D

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2