Armani sælger *nu med pics*

  • Du skriver halv pris af 6000,- men du siger du fik dem for 300,- hvad har du egentlig givet for dem?

    ASUS A8N SLI
    AMD Athlon 64 @ 4000+
    GeForce 7800GT
    1024mb ram
    320GB Maxtor harddisk


    Razer Copperhead @ Func F10.S

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Siden hvornår kan læder ikke brænde ?


    hvornår har du sidst tændt ild til læder med en lighter?

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • Quote

    Originally posted by Jepson
    hvornår har du sidst tændt ild til læder med en lighter?


    Det har jeg nok aldrig, men jeg har reddet folk der var ild i ... også folk i læderjakker.


    Det er noget vås at sige at læderjakker ikke kan brænde. Det er også noget vås at sige at din hud ikke kan brænde bare fordi du ikke omgående står i flammer hvis du sidder og leger sadist med en lighter .... men tro mig ... hud kan også godt brænde.


    ------------------


    Bortset fra det ... Er det ikke ulovligt at vidersælge kopivarer ? ...


    Hvis ejeren af jakkerne ikke er sikre på om der er tale om lovlige ægte varer, kopivarer eller hælervarer, så ville det sgu være rimelig tåbeligt at sælge dem videre.


    Hvad er straffen for hæleri egentlig ? ... Ville jo nok være meget rart for sælger at vide det på forhånd inden han solgte noget som måske kunne ende med at være stjålne varer..... worst case .... men hellere dække alle sine baser end at stå med banditten i hånden når politiet banker på døren ikke ?


    Medmindre sælger kan bevise at der er tale om lovlige varer, så er det vel ikke noget som hører hjemme på Tweak ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Medmindre sælger kan bevise at der er tale om lovlige varer, så er det vel ikke noget som hører hjemme på Tweak ?


    Det har du fuldstændig ret i.


    Da det hele er en meget underlig sag, lukker jeg tråden indtil videre.


    Hardstyler, kan du bevise, at der er tale om lovlige varer, må du naturligvis gerne sælge dem her på siden, men så foregår det i Køb og Salg ;)