• Jeg leder efter et meget simpelt addon, alle skins skal være standard - undtagen når jeg er på raid. Så vil jeg have alle i raided frem uden i party med små skins med level, hp og mana. (Sådan jeg har det store overblik)

• Det klart bedste bossmod er La Vendetta boss mods!!! Jeg er den der står for boss warning ved alle de raids og pugs jeg har været i. Det Addon har til alle bosser fra ZG til Naxx. Deriblandt er det self kun til de bosser hvor det er nødvendigt. Det er den AddOn jeg har fået mest ud af.

Originally posted by sancheZ
    Min gamle guild brugte BigWigs, og noget der hed Ora2. Det er begge to ace addons, og det ene (bigwigs) er programmet af min tidligere guildmaster.

BigWigs og Ora2 er mega nice, plus da de er ace addons ikke tager meget ramplads. Men skal anskaffe mig lavendetta til loatheb af en eller anden grund :P

Originally posted by -Sandman-

BigWigs og Ora2 er mega nice, plus da de er ace addons ikke tager meget ramplads. Men skal anskaffe mig lavendetta til loatheb af en eller anden grund :P

jeg bruger bigwigs, og perfect raid.. og ct raid fordi jeg skal bruge den den Emergency monitor.. den er for nice.. er der sådan en i Ora2? jeg kunne ikke finde den?!?!!?

• Vi bruger BigWigs i min guild. Gør som den skal, og dens timers (i bossfights) er LANGT mere diskreteend La Vendetta. Har også CTRA installeret. Jeg har tidligere brugt oRA, men fandt til sidst ud af at jeg klarede mig fint uden. :-)

Zuc, troll mage.
    <Last Stand>, Defias Brotherhood EU RP-PvP

Rettet en gang, sidst af Zuc ().