Tror du der kommer terror i Danmark?

  • Tror jeg desværre også der gør ..



    shahid skrev, "Hva vil de få ud af at bombe danmark . nada" .


    Hva fik USA udaf at bombe irak fordi de mente der var masseødelæggelses våben. nada..orh jo, en masse olie .. ( og fik da fjernet saddam.. men stadig!!)



    Men hvis det sker, kunne jeg forestille mig Nørreport station.

  • Eller Christiansborg, så ville danmark være lammet temmelig..


    Anyhow, ærgeligt at bentzin's indlæg forsvandt, skulle lige til at printe dem ud "huleboerne" "Hvad fanden er der racistisk i det!?" simpelthen klasse!

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Eller Christiansborg, så ville danmark være lammet temmelig..


    Anyhow, ærgeligt at bentzin's indlæg forsvandt, skulle lige til at printe dem ud "huleboerne" "Hvad fanden er der racistisk i det!?" simpelthen klasse!



    kunne være fantastisk! :D

  • Med tanke på at det er sket før, (godt nok mange år siden, og så vidt jeg husker ikke af islamister, som de fleste jo nok tænker på i denne sammenhæng), og at Danmark fører så "høj" en international profil som vi gør i øjeblikket, vil det nok ske på et tidspunkt.
    Hvad vil de få ud af at ramme Danmark?
    ...bl.a. at skræmme andre lande fra at følge USA. -ingen er for små til at at ha' betydning.
    Desuden kan det jo meget vel være folk her fra landet som udfører angrebet. Bare tænk på busserne i London.

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Jeg har svaret nej, da jeg ikke mener at DK er stedet man skal slå til, hvis man ønsker at ens sag skal blive hørt. Dertil synes jeg at der er mange andre mål i verden som vil være mere relevante at have i kikkerten. Selvfølgelig kan der argumenteres for at vi har gjort os uheldigt bemærket i en lang række anliggender, men jeg tror at vi på et eller andet sted har lært at lektien af henholdsvis ambassade afbrændinger og terrorsag. Jeg tror at der er kommet langt mere fokus på retoriken (ikke også, Bentzin? :D), så man i langt højere grad end tidligere udviser agtpågivenhed. Desuden tror jeg at der virkelig skal lægges en massiv indsats for at kunne planlægge et angreb på dansk jord. En indsats som jeg ikke mener man umiddelbart kan slippe af sted med i et mini samfund som DK. I forlængelse af dette, mener jeg at en udførelse af et angreb på DK, vil kræve en for stor indsats til at det vil være besværet værd. Så med udgangspunkt i, at "i fremtiden" er inden for de næste 5 år, så nej. Hvad der sker derudover, synes jeg bliver en ligegyldig diskussion som er umuligt at udtale sig konkret om - men muligheden foreligger jo helt klart! Så Dennis, du bør måske overveje din formulering af spørgsmålet.


    Hvis der skulle ske et angreb herhjemme, vil jeg mene at det ville være herboende sympatisører.

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

    Rettet en gang, sidst af The_Dude ().

  • Vi har squ næsten terror i Danmark med alt det lort de idioter i Ungdomshuset laver (Det må du godt citere mig for i jeres opgave).


    Men egentlig terror tror jeg sagtens kunne komme til Danmark. Det vil selvfølgelig sandsynligvis ramme hovedstaden og Christiansborg og Hovedbanen vil umiddelbart være nogle af de oplagte mål.


    Et andet mål kunne være Storebælts broen og tunnelen. Bliver disse ramt kan man næsten adskille Sjælland med resten af Danmark (der er selvfølgelig nogle der mener dette er en god ide :$ ). Jeg ved godt der er enkelte færger, men de vil jo slet ikke kunne tage det antal biler og personer der skal over.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Selvfølgelig gør der det, det er bare ikke noget jeg som person går og tænker over i hverdagen!


    Det kan ske når som helst, og hvor som helst! Det gælder bare om ikke at være på pågældende sted, på pågældende tidspunkt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Den lille undersøgelse gav pote, sammen med en masse andet så endte jeg på en karakter der sagde
    13,
    da jeg var oppe og fremlægge idag:D!!!
    Mange tak for jeres deltagen;)

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Den lille undersøgelse gav pote, sammen med en masse andet så endte jeg på en karakter der sagde
    13,
    da jeg var oppe og fremlægge idag:D!!!
    Mange tak for jeres deltagen;)


    Tillykke :D :clap:

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Den lille undersøgelse gav pote, sammen med en masse andet så endte jeg på en karakter der sagde
    13,
    da jeg var oppe og fremlægge idag:D!!!
    Mange tak for jeres deltagen;)


    Wow nice, tilløk!