Den nye patch!

  • Nu er jeg inaktiv i WoW PT, men er da i den stærkeste horde guild på min server, så nu kommer der til at ske nogle ændringer, kan endelig skifte væk fra resto shammy!

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    gå ind på wow-europe. Public test realm, og så test realm notes.


    ZOMG.. fatter ingen at det er LINK til Patch FILES.... jeg er ude efter og ikke de sskide patch notes som man snart kan i uden ad..

  • Quote

    Originally posted by Gurk


    ZOMG.. fatter ingen at det er LINK til Patch FILES.... jeg er ude efter og ikke de sskide patch notes som man snart kan i uden ad..


    Nej, det er der ingen der fatter! Måske fordi den her patch kun kan hentes via blizzards servere i øjeblikket!! Den begynder selv og hente når man har åbnet og lukket spillet. De indstillinger kan ændres.


    Så knyt.

  • er det så ikke muligt at en eller anden kan hoste den...min router har jeg fx ikke adgang til og den spærrer for blizzards downloader...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    er det så ikke muligt at en eller anden kan hoste den...min router har jeg fx ikke adgang til og den spærrer for blizzards downloader...


    Vent et par dage så skulle den gerne dukke op på boomtown, filefront osv. Det plejer de da at gøre.

  • Nå, den patch blev så enden på min clan :/ Clanen ville kun have så og så mange semi (max 31 pts) enhancement shamans.. langt ude!

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Nå, den patch blev så enden på min clan :/ Clanen ville kun have så og så mange semi (max 31 pts) enhancement shamans.. langt ude!



    i har 31 shamans i din guild eller hvad? 8o

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone



    i har 31 shamans i din guild eller hvad? 8o


    nej de mener 31 pts max i enhancement spec..

  • :crazyeyes:Gutter, min Blizzard downloader er gået helt bananas!
    Har haft den igang i over to timer, og det l0rt er fandmer kun på 2% :ohmy:


    Den siger "No problems detected" så kan sku ikke se hvorfor den er så enormt langsom.


    Evt nogle som kan smide et link til en site hvor jeg kan downloade møget bare en smule hurtigere? :boxing:

  • "The mage spell Frost Nova is now called Freeze"


    Jeg tror jeg vil lave en macro der siger "/y FREEZE!" hver gang jeg bruger den :clap:

  • Til jer som har problemer med Blizzard Donwloader:
    LINK
    Har ikke selv testet det, da jeg bare har hentet den fra gamershell.


    EDIT: Det er den sidste post på siden som er interresant

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    OMG? Den er ikke offline er bare væk!?


    Ka være de syns lige de ville rydde op i serverne, så de har slettet dem med for mange epixxx på.. og så har alle dem der spillede på de servere, fået en straf som består af minus 60 levels på alle deres fremtidige chars

  • Quote

    Originally posted by Brtlsn
    "The mage spell Frost Nova is now called Freeze"


    Jeg tror jeg vil lave en macro der siger "/y FREEZE!" hver gang jeg bruger den :clap:


    41talent spell = freeze

  • Bruger Boomtown til at downloade patchen, men må ærligt sige at jeg havde regner med at det gik bar en smule hurtigere.
    46KB/Sek...Hmm, udemærket i forhold til hvad Blizzard har på menuen....Må vel nøjes med det der er inden for min radius ;)

  • Har fået den hentet men har prøvet siden 1530 at hente char listen uden held på tarren mill :boxed:

    ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

    Rettet en gang, sidst af Fnugi2003 ().