Mødt de kendte?

  • Jo :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Jo :)


    He he.... Ikke fordi jeg er bedre...


    Har gået i skole med en fra Robinson og har vist også været kærester med hendes dengang.... og så finder jeg ud af at hun har et mellemnavn.... Det har jeg sgu aldrig vist.... :] ... Hun er nu ellers meget lækker... Bare lidt for meget "se mig, hør mig". *G* :)) ....


    Hmm... Har også en anden X-kæreste som er lebbe (ja, det var hun ikke dengang og NEJ, det er ikke min skyld hun er lebbe nu)... Hun er veninde med Freya.... Lækker tøs... :))


    og så er der lige en lille ting med Iben Hjejle eller hvordan i helvede hun nu staver sit navn. Det har jeg aldrig kunne finde ud af...

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Har desværre ikke mødt nogle celebs.


    Men kunne da godt tænke mig at første møde skulle være en lille privat aften med Tara Reids eller måske Alyssa Milano :))


    Very nice, men hvis vi er uden for danmark, så er det sgu Neve Campbell jeg helst vil have kløerne i... *G* :))

  • 1 ord . STARFUCKER :D


    jeg har snakket med forsangeren fra Hell is for heroes efter en koncert i vega :O uhh


    Ebbe skovdal var nede på trælasten hvor jeg arbejder og købe Gyproc plaer :D det var mig der hjalp ham .. jeg har ikke vasket hænder siden .. Øhhh

  • Freya er mucho fræk :) Iben Hjejle er også meget sød.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    .... ja det siger du jo godtnok :)) *G*


    He he... Vidste der nok skulle være en der skulle kommentere det. *G*.... Men det går nok. Hun er en bedre ven end kæreste.... ;)

  • Hvis jeg skulle vælge blandt udenlandske piger, synes jeg, at Allyson Hannigan er den sødeste. Eller Cate Blanchett.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by PLauGe
    1 ord . STARFUCKER :D


    jeg har snakket med forsangeren fra Hell is for heroes efter en koncert i vega :O uhh


    Ebbe skovdal var nede på trælasten hvor jeg arbejder og købe Gyproc plaer :D det var mig der hjalp ham .. jeg har ikke vasket hænder siden .. Øhhh


    Starfucker ?.... Joh, har da dullet en "star", men Ebbe Skovdal er ikke lige min type, så ham må du sgu godt beholde. *G* :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    He he... Vidste der nok skulle være en der skulle kommentere det. *G*.... Men det går nok. Hun er en bedre ven end kæreste.... ;)


    Er jeg den eneste der (hvis man f.eks har mødt lebber i byen) tænkt => Kan jeg være med ? :))

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Freya er mucho fræk :) Iben Hjejle er også meget sød.


    Ja, det er Freya, men når hun er veninde med Christina, så er hun sgu lidt af en bitch... *G*... Christina har nogle af de ondeste veninder. Men dog meget underholdende.... Man skal bare ikke være sammen med nogen af dem for så vågner man op ved siden af et hesthovede når hun bliver sur. *G*


    Ja, Iben er sgu dejlig nok, men hun er også til tider lidt for meget "se mig, hør mig".... Jeg får sgu nok at folk der hele tiden vil have 100% opmærksomhed...


    ... Ja, sådan nogle kvinder er der sgu desværre mange af.... :]

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    Er jeg den eneste der (hvis man f.eks har mødt lebber i byen) tænkt => Kan jeg være med ? :))


    Hvad tror du? :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Er jeg den eneste der (hvis man f.eks har mødt lebber i byen) tænkt => Kan jeg være med ? :))


    Nej da... :)) ... Der er også fordele ved at have en dulle der er til begge dele... ;)


  • Det er rigtigt. Derfor jeg godt kan lí' Cate Blanchett :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Aerial
    Skulle det være en mandlig celeb, ville jeg give min højre arm for en byfræser med Jim Carrey. Det tror jeg kunne blive en seriøs griner :))


    Ja, eller Arnold på en gåtur gennem voldsmose... :))