det ultimative vand til vandkøling


  • Ved ikke hvorfor den cpu skal ind i billedet, men det er meget normalt at den 3.2GHz prescott kan 4GHz på luft +/-

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    det må være dårlig kontakt mellem cpu og køler


    du mener at jeg er dårlig til at samle mit harware,tjaa hva bliver næste man ska høre.
    den er finpudset til KUN online-gaming ala battlefield serien


  • Nah, tror bare de fleste har haft fysik, det er virkelig ikke så svært..


    Du er bare lidt uheldig ikke at stole på folk, er jo sådanset nogle som er temmelig ajour med sagerne.. Der er flere fra denne tråd som gennem deres HW tider har brugt over 10.000 kroner på køleudstyr, og det gør man nok ikke lige uden at vide hvad man har med at gøre..


    EDIT:
    Noxon, fuck din kommentar fik mig til at vælte min kontorstol på siden mens jeg sad på den :D - Din skyld at jeg får blå mærker nu !!!

  • Quote

    Originally posted by noxon


    Ved ikke hvorfor den cpu skal ind i billedet, men det er meget normalt at den 3.2GHz prescott kan 4GHz på luft +/-


    det var bare et devaju jeg fik,peps troede heller ikke på ham :roller:


  • tja og jeg har brugt MERE end 40.000kr på HW gennem tiderne såååh
    M.Beier :finger: igen
    sry inden for 2 år

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    Stod ikke HW, stod køleudstyr ;)


    Husk at læse hvad folk skriver, og det andet er tabu emne..


    du blir ved hva
    Usmagelige indlæg frabedes fremover , tak !!! Aerial

  • damn.. burde en adminstrator ikke tage ordet nu :O?

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove

  • For en GANGS skyld er jeg 100% enig med de fleste i denne tråd - inklusive M.Beier.


    Det er enten lodret løgn, eller også bare almen uvidenhed at påstå at de der temperaturer holder i bare 5 sekunder.


    MaGiX har ganske præcist og fyldestgørende, udredt hvad årsagen til dine "temps" er - så lad det nu ligge og indse at folk rent faktisk KAN vide mere om tingene end dig.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet en gang, sidst af Sajmon ().

  • Quote

    Originally posted by jasonx


    du blir ved hva


    OK. der røg den sidste smule respekt jeg trods alt havde i behold for dig, at direkte opfordre folk til at gå hen og dø er ikke bare usmageligt, det er en direkte indikator på manglende intiligens, og viser tydeligt din umodenhed og manglende evne til at diskutere på et voksent niveau...


    Prøv nu at forstå, at hvad du beskriver er sket er en fysisk umulighed, det kan ikke lade sig gøre at sænke temperaturen til under ambient med nogen væske, MED MINDRE den omformes til gas og dermed trækker overskydende varme med sig i processen, da denne process i sig selv kræver energi, hvilket varme i bund og grund er: ENERGI...


    Prøv at læse lidt på lektierne, find ud af hvad varme i virkeligheden er, og så vil du erfare at varme i virkeligheden er atomers frie bevægelse og sammenstød med hinanden, og jo højere varme, jo mere bevægelse og sammenstød finder der sted, hvilket er grunden til at der findes en lavere grænse på omkring -250° C hvorved alle bevægelser i atomerne og atomerne indbyrdes så godt som standses totalt, mens der reelt ikke er sat tal på hvor varmt et legeme kan blive... 2 milliarder °C er den højest opnåede temperatur der er skabt til dato her på jorden, men det er en helt anden snak...


    Det hele er ren fysik og videnskab, det er absolut, og der findes intet på dit værelse der får naturlovene ophævet...


    MaGiX


    EDIT:


    PS. Dit indlæg er rapporteret til en moderator, håber og regner med at de skrider kraftigt ind over for den slags.

  • Quote

    Originally posted by jasonx


    du mener at jeg er dårlig til at samle mit harware,tjaa hva bliver næste man ska høre.
    den er finpudset til KUN online-gaming ala battlefield serien


    har jeg aldrig påstået, styr dit sprog :oops:, det er bare ud fra de synptomer man kan konkludere skæv IHS eller for meget/for lidt kølepasta

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Jasonx - forstå mig ret:
    I tilfælde af du har en temperaturmåler med probe så test selv hvad graden er. Nævnte ikke for vores skyld, men for din egen skyld hvis du virkelig vil kende temperaturen på vandet.
    Eksempel
    Prometia Mach II siger -69 på sit display mens temperatur målt med måleudstyr til kr. 1.500,00 med indsat probe ved samme sted som Prometia Mach II's probe siger -37
    Her er der ingen tvivl om hvad der er korrekt, hvor meget jeg så ville overbevise eller fortælle andre om mine -69 grader.


    Asus probe er ikke til at stole på Jasonx, desværre.
    Endnu eksempel (hehe) havde engang et par bundkort liggende der endnu ikke var ristet. 1 stk. asus og 1 abit og 1 stk msi = 3 forskellige temperature indenfor et interval af 20 grader.


    Vand 13c er da muligt, tror dig gerne, men så må du da fryse en smule derude i garagen :D (joke)

  • Quote

    Originally posted by MaGiX



    PS. Dit indlæg er rapporteret til en moderator, håber og regner med at de skrider kraftigt ind over for den slags.


    kan kun tilslutte mig.. har også anmeldt til moderator..
    opfordringer om at dø hører ikke hjemme på tweak.dk eller nogen andre steder for den sags skyld.. usmageligt OG morbidt

    Pentium d805 2660@3660Mhz
    775dual-vsta
    Geforce 6800 GS/XT super 512 MB gddr3.
    1536 mb ddr400 3-3-3-7 (4gb ballistix bestilt)
    120+200+250 GB Maxtor sata
    logitech tastetur - razer diamondback magma - s&s steel gaming pad - gg3 gaming glove


  • det var osse derfor at jeg tjekkede inde i bios.
    der var 4 graders forskel (probeII 13 grader)(bios 17 grader)
    ja jeg tror lidt mere på bios,men det skrev jeg osse,da efter jeg tjekkede det.
    men folk herinde overså det totalt,og snakkede KUN om de 13 grader probe viste,det jeg skrev allerførst.
    ps det er et gammelt hus vi bor i,dvs kolde gulve men der er halmfyr.
    dvs at vinduerne er åbne året rundt,og compen står under bordet,PÅ det kolde gulv,men hele huset er ALTID over 21 grader invendigt,bare ikke gulvet loool.
    M.Beier skal jeg virkelig snakke med min svigerfar,og spørge ham om han må låne politiets lasermåler,da han før har fået lov til at låne den da han arbejder derude.
    og den er sgu 100% præcis,hvis du virkelig går så meget op i det.

  • Quote

    Originally posted by Jepson


    kan kun tilslutte mig.. har også anmeldt til moderator..
    opfordringer om at dø hører ikke hjemme på tweak.dk eller nogen andre steder for den sags skyld.. usmageligt OG morbidt


    ta det rolle,det var ikke en opfordring,meen et ønske :evil:
    bare kick mig helt i orden moderator.
    da det er-var utroligtsjældent alligevel jeg kom den her vej forbi på nettet.
    bare husk på hvem der startede balladen,ikke mig men M.Beier

  • Quote

    Originally posted by jasonx


    ta det rolle,det var ikke en opfordring,meen et ønske :evil:
    bare kick mig helt i orden moderator.
    da det er-var utroligtsjældent alligevel jeg kom den her vej forbi på nettet.
    bare husk på hvem der startede balladen,ikke mig men M.Beier


    M.Beier startede vel hvad almene mennesker kalder en diskussion, efter hvad jeg har læst var det da dig der begyndte at blive ubehøvlet og kalde folk knap så fine ord.
    Når du skriver indlæg på et forum kan du vel kun forvente at folk komme med kommentare eller andre ting, så kan ikke se hvorfor du pludselig begynder at blive så ubehøvlet

    - Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

  • Du startede balladen ved at ønske manden død, så drop martyr rollen...


    Jeg tror du skal lade være med at skrive mere her nu - du får bare spundet mere og mere historie og fantasi på hele tiden.


    ALLE ved at din udlæsning er forkert.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....