Uge #46: Lys

• Så er jeg klar med en ny lille opgave til jer. Denne uges opgave er Lys.

Vi går en mørkere og mørkere tid i møde og opgaven i denne uge bliver lys. Fang de første julelys der viser sig rundt omkring. Tag et billede af stuen badet i lyset fra starinlys eller måske et koncert billede med imponerende lys. Der er uendelige muligheder :)

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 46: Lys

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Raller
    hmmm, her er et forsøg, nyt hår og det hele :(( :(( øv ..

Men her :

Læs lige reglerne igen tak :)

• Her er så et lovligt et - fra min tur til City 2 i dag. Fandt en MC opstilling i en skobutik. :roller:
    3 Skinnende HD'er på en runddel - flot syn, med alt det lys der spejler sig i dem. :9xo

http://img244.imageshack.us/img244/7357/mcblil3.jpg
    (ændret til link da jeg har et nyere senere i tråden)

Edit: har skiftet det første ud ! Imageshack kan vist ikke så godt li' jpg-billeder, som er saved i "progressive format". Og det her har også flere indfaldsvinkler på emnet.

Originally posted by Bentzin
    Her er så et lovligt et - fra min tur til City 2 i dag. Fandt en MC opstilling i en skobutik. :roller:
    3 Skinnende HD'er på en runddel - flot syn, med alt det lys der spejler sig i dem. :9xo

Jeg synes nu det er ret modigt at stille sig op med sit fotoudstyr midt i en skobutik :)) - Men resultatet er da blevet godt. Det er et af dine bedre, synes jeg. :9xo

Originally posted by Mikkel

Jeg synes nu det er ret modigt at stille sig op med sit fotoudstyr midt i en skobutik :)) - Men resultatet er da blevet godt. Det er et af dine bedre, synes jeg. :9xo

Nu er det så'n med de fleste - eller mange af dem der i City2, har helt "åbne" butikker. Her vader folk jo bare rundt og kigger, som de nu har lyst til.
    Som du måske nok har erfaret, så har jeg skiftet det første billede ud. Dog nogenlunde samme genre.

Originally posted by Bentzin
    Her er så et lovligt et - fra min tur til City 2 i dag. Fandt en MC opstilling i en skobutik. :roller:

Edit: har skiftet det første ud ! Imageshack kan vist ikke så godt li' jpg-billeder, som er saved i "progressive format". Og det her har også flere indfaldsvinkler på emnet.

Godt billede Bent. Reflektionerne i den blanke krom er gengivet godt, og jeg kan helt godt lide beskæringen selvom den (efter min mening) er lidt atypisk - ikke at det på noget punkt er et minus.

Farvetonen virker også rigtig godt og speciel, især måske fordi man (jeg) ofte forbinder krom osv. med kolde farver.

Originally posted by Carlsen

Godt billede Bent. Reflektionerne i den blanke krom er gengivet godt, og jeg kan helt godt lide beskæringen selvom den (efter min mening) er lidt atypisk - ikke at det på noget punkt er et minus.

Farvetonen virker også rigtig godt og speciel, især måske fordi man (jeg) ofte forbinder krom osv. med kolde farver.

Thx - jeg er også selv okay tilfreds med det og de andre jeg tog. Er i gang med at lave et lille potporri fra min tur i City2, som kommer i en tråd lidt senere. Så ka' du og andre få lidt lækkert krom, at se. ;)

• Det her billede havde været godt til enmet, men jeg har taget det lang tid siden.
    Jeg må prøve og se om jeg kan få taget et nyt. :)

Hov, det overholdte vidst ikke reglerne.
    Må nøjes med et link

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Rettet 3 gange, sidst af MvK ().

Originally posted by tunfisk
    hvordan ligge du billedet som et IKKE link

Ved at smide det ind i et IMG tag.

[IMG"]http://www.google.dk/billede.jpg["/IMG]

Så bare uden "

dem satte jeg, for ellers ville den bruge koden ;)

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

hvilken url skal jeg bruge?

Der hvor du uploader dit billede ;)

Hvis du har brug for mere hjælp så bare skriv over PM istedet for at spamme denne tråd til :clap:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

her er mit skud så taget med nokia 6233

Okay hver sin måde, at tolke og tage billeder på. ;) Desuden så er det ikke efter What's skrevne regler. Exif er mangelfuld (-dato)

• Ja exif mangler lige på det og som du siger bentzin værd sin måde at se på det :)

Btw bent fjerner du ikke lige linket i din quote så den ikke er der to gange.