[Blocked Image: http://www.theis.dk/pics/angel_sky_tweak.jpg]
Fik lige lyst til at lave en lille baggrund, hvis i trykker på billedet for i den i 1600x1200px, c&c welcome
[Blocked Image: http://www.theis.dk/pics/angel_sky_tweak.jpg]
Fik lige lyst til at lave en lille baggrund, hvis i trykker på billedet for i den i 1600x1200px, c&c welcome
Den er da pænt sød. Dog skærer den lidt i øjnene der på midten. I hvert fald på min skærm.
QuoteOriginally posted by Berleburg
Den er da pænt sød. Dog skærer den lidt i øjnene der på midten. I hvert fald på min skærm.
jah det er rigtigt nok, men så vidt jeg kan se så er det solen det skal forstille, så kan man forvente andet
Men nice baggrund, den er da lige kommet bag mine ikoner
Ja netop. Men så kan man jo gøre op med sig selv, om det er det man vil med en baggrund.
Ikke dårligt
Synes måske det er ærgeligt, at det hvide øverst går ned i billedet i højre side. Hvis den forklaring ellers gav mening ?
QuoteOriginally posted by Berleburg
Ja netop. Men så kan man jo gøre op med sig selv, om det er det man vil med en baggrund.
Selvfølgelig, ved ikk om den er lige så lys på min som på din, men det er lige tilpas på min
Men det er faktisk godt at skifte mellem en mørk og lys baggrund da de har hver deres fordele, men også ulemper.
Mørk er f.eks. afslappende men kan også være dyster i længden.
Lys kan være frisk og opkvikkende men også stressende.
Solen irritererer også mine øjne og stilen er så heller ikke lige mig. Men ellers nice work - as usual.
Takker for kommentarerne det er ikke noget jeg sådan har lavet så meget af før den her slags. Det skulle jo virke kraftigt i midten da det jo netop er solen. Det hele skulle også virke lyst og let det var tanken med det.
Men kan godt se hvis man har høj kontrast eller meget brightness at den så blænder lidt
Ser rimelig cool ud _WHAT_
Endnu et fedt billed fra din side..
Jeg ville dog gerne vide hvad det er for en skrifttype som du har gjordt brug af til "Learn to Fly"?
QuoteOriginally posted by w3ber
Ser rimelig cool ud _WHAT_
Endnu et fedt billed fra din side..
Jeg ville dog gerne vide hvad det er for en skrifttype som du har gjordt brug af til "Learn to Fly"?
Er noget jeg selv har rodet med at lave engang plus der er malet med en brush over det. Men hvis du søger efter nogle grunge tekster skal du nok finde noget lignende, skal selv have fundet noget bedre er ikke tilfreds med den her.