Learn to Fly - Baggrund

• Den er da pænt sød. Dog skærer den lidt i øjnene der på midten. I hvert fald på min skærm. ;)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Den er da pænt sød. Dog skærer den lidt i øjnene der på midten. I hvert fald på min skærm. ;)

jah det er rigtigt nok, men så vidt jeg kan se så er det solen det skal forstille, så kan man forvente andet 8) :)

Men nice baggrund, den er da lige kommet bag mine ikoner ;)

• Ja netop. Men så kan man jo gøre op med sig selv, om det er det man vil med en baggrund. :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Ja netop. Men så kan man jo gøre op med sig selv, om det er det man vil med en baggrund. :)

Selvfølgelig, ved ikk om den er lige så lys på min som på din, men det er lige tilpas på min :)

Men det er faktisk godt at skifte mellem en mørk og lys baggrund da de har hver deres fordele, men også ulemper.

Mørk er f.eks. afslappende men kan også være dyster i længden.
    Lys kan være frisk og opkvikkende men også stressende. :)

• Takker for kommentarerne det er ikke noget jeg sådan har lavet så meget af før den her slags. Det skulle jo virke kraftigt i midten da det jo netop er solen. Det hele skulle også virke lyst og let det var tanken med det.

Men kan godt se hvis man har høj kontrast eller meget brightness at den så blænder lidt :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ser rimelig cool ud _WHAT_

Endnu et fedt billed fra din side..

Jeg ville dog gerne vide hvad det er for en skrifttype som du har gjordt brug af til "Learn to Fly"?

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

Originally posted by w3ber
    Ser rimelig cool ud _WHAT_

Endnu et fedt billed fra din side..

Jeg ville dog gerne vide hvad det er for en skrifttype som du har gjordt brug af til "Learn to Fly"?

Er noget jeg selv har rodet med at lave engang plus der er malet med en brush over det. Men hvis du søger efter nogle grunge tekster skal du nok finde noget lignende, skal selv have fundet noget bedre er ikke tilfreds med den her.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy