Uge #44: close up

• Så er jeg klar med en ny lille opgave til jer. Denne uges opgave er close up. Det kan være macro men også bare en stor ting meget tæt på.

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 44: Close up

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

Originally posted by Angelus
    Uhh den her bliver en go opgave... jeg får straks frække tanker i hovede :P og man kan jo ikke se hvad det er Close Up LoL

Bare du husker tweaks regler og sund fornuft så klø bare på med opgaven.

Originally posted by |Henrik|
    Fin opgave :9xo

Håber jeg kan nå at være med i denne uge, i sidste uge gik tiden med at lægge nyt gulv i hele hytten. :D

SÅ måske et close up af gulvet kommer fra mig. :)

Ej.. sådan noget må du jo ikke sige ... Så ødelægger du stemningen. Æj altså.. pff

Originally posted by THe_BLacK_BIrd

Ej.. sådan noget må du jo ikke sige ... Så ødelægger du stemningen. Æj altså.. pff

hvorfor skulle det ødelægge stemningen, drop lige off topic gider det sgu ikke rigtig tak :)

Originally posted by Bentzin
    Her er så lige mit 1. forsøg på noget close up.

Er enig med _What_ i, at al den unødige OT ville være rart, at undvære. Træls - at tråde bli'r lukket pga. ubrugeligt pladder !

Sjovt billede af en hverdags ting sådan nogle lidt sjove indslag jeg håbede af se :)

Rettet en gang, sidst af _WHAT_ ().

Her er mit første bud så... ikke lige det bedste, og lidt svært at tag selv... men der kommer måske et beder et i løbt af uge...

Hvordan og med hvad har du fået taget den ??

Originally posted by _WHAT_

Hvordan og med hvad har du fået taget den ??

Hvad mener du?

Altså jeg har selv taget billede... om det er motivet du spørg til, hvis du ikke kan se havd det er, så må du til at gætte :P

• Så er jeg på banen igen :P Tog mig en fridag fra uni og tænkte jeg kunne bruge noget tid på denne opgave.

Jeg tog ikke kun ét billede og havde også et andet motiv. Men besluttede mig for dette billede:

[Blocked Image: http://img265.imageshack.us/im…ropsbysaenjaina800kr9.jpg]

En udgave i original opløsning ses her
    http://www.deviantart.com/deviation/42268975/

Det andet motiv jeg talte om ses her
    http://www.deviantart.com/deviation/42268882/

Det piner mig jeg kun kan fremvise i denne tråd ét billede. Så hvis folk gider at klikke sig ind på linket ovenfor, at evt. kommentere det, så ville jeg blive happy. Ellers må jeg jo lave en tråd om det.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Godt billede, lyser rammer dråberne godt...

det andet billede du snakker om er det den ipod? for det er det enste der kommer frem her

• Ja det er den :) Synes bare iPod'en er fanget fra en pæn vinkel :P Men synes det udvalgte billede arter sig bedre til denne tråd.

Tak for ordene :9xo

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Berleburg
    Ja det er den :) Synes bare iPod'en er fanget fra en pæn vinkel :P Men synes det udvalgte billede arter sig bedre til denne tråd.

Tak for ordene :9xo

jeg, personligt, syntes ikke iPoden er pæn/godt taget, lyser rammer forkert og baggrunden er ikke "i-en" der er hun nede i siden, hvor der er mere end en farve, måske en sort baggrund ville være perfekt...

jeg, personligt, syntes ikke iPoden er pæn/godt taget, lyser rammer forkert og baggrunden er ikke "i-en" der er hun nede i siden, hvor der er mere end en farve, måske en sort baggrund ville være perfekt...

Kan godt lide lyset. Overvejede selv at fremme det med lidt mere kontrast. Men det ville ødelægge det genskin der er på center-knappen. Det ville jeg gerne bevare, og ved at fremhæve konstrast, ville det gå tabt.

Overvejede faktisk at sætte en baggrund op. Men kan godt lide udfaldet som det er, da det fremmer idéen om, at iPod'en befinder sig i et 'rum' og i en større helhed/sammenhæng ;)

Men hvordan synes du lyset skulle ramme så?

• jeg syntes ikke at lyset skulle ramme den sådan der, da jeg syntes det er træls man kan se det på den måde inde på midter knappen.. men det er jo det du er vild med hehe... hvis man ikke kunne se det på midter knapper, ville det måske være beder, ved det ikke...

og det med ipoden befinder sig i et rum, kan man ikke se ud fra det lille sort/hvide/grå ting nede i højre hjørne, der syntes jeg den skulle hv været sort, eller måke skulle der ha været mere af det hjørne med, og så måske ha lavt oven på en avis/papir med noget tekst...

• Hehe ja. Mht. rummet. Så er det jo nok fordi jeg i hovedet ved hvordan omgivelserne til billedet egentlig er. Så tager jo nok nogle ting for givet.

Edit: For at vende tilbage til mit bud på dennes uges tema, så er der forresten ikke pillet ved farverne. Kun konstrasten er hævet en anelse.

Rettet en gang, sidst af Berleburg ().