Burgers blog??

Originally posted by Burger

Ja, jeg er også klogere end dig, men lad mig lige blive 25 først, og få kanelen overstået :crazyeyes:

Hvornår er det nu du gør for kunne da være man skulle kigge forbi med en "lille gave" :T

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Haha jeg kendte godt til den, men "turde" dog ikke lave en tråd om det.
    Jeg ville finde ud af hvilken comp hun rendte rundt med og stødte på hendes blog ;) - og jeg fandt oss ud hvilken comp hun havde, men det holder jeg bare for mig selv :D

Originally posted by WebT

Siger bare det var dig der fik mig til det :dance:

Burger Så sent som i går forsikrede du mig da ellers om, at du ikke var farlig

Du missede bare det med spændetrøjen og gummicellen :))

Jeg er heller ikke spor farlig, for der er jo ingen chance for, at jeg fanger dig *G*

Hmm måske ikke lige nu og her, men før eller siden når man mindst venter det til en fest eller andet så falder hammeren sikkert, selvom det var Macimuz der sagde jeg skulle gøre det.... men nu er jeg jo også så flink så jeg kunne aldrig finde på at kalde dig gammel - men bare vent til du blive 25

Originally posted by WebT

Hmm måske ikke lige nu og her, men før eller siden når man mindst venter det til en fest eller andet så falder hammeren sikkert, selvom det var Macimuz der sagde jeg skulle gøre det.... men nu er jeg jo også så flink så jeg kunne aldrig finde på at kalde dig gammel - men bare vent til du blive 25

Åhh yes, you are all puppets in my evil plans :evil:

Originally posted by Macimuz
    Åhh yes, you are all puppets in my evil plans :evil:

Stevie Griffin citat eller?

Mener også jeg så en bruger ved navn Burger inde på NASA's forum, hvor du lavede nogle indlæg sammen med PC_Munken men det er også lige kun ud fra hukommelse :T :T

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet en gang, sidst af RAC ().

Originally posted by RAC

Stevie Griffin citat eller?

Mener også jeg så en bruger ved navn Burger inde på NASA's forum, hvor du lavede nogle indlæg sammen med PC_Munken men det er også lige kun ud fra hukommelse :T :T

Hmm, ved ikke lige, hvorfra jeg umiddelbart har disse ord. Det stammer nok fra en film ja :)

Originally posted by BukkeMand
    Haha jeg kendte godt til den, men "turde" dog ikke lave en tråd om det.
    Jeg ville finde ud af hvilken comp hun rendte rundt med og stødte på hendes blog ;) - og jeg fandt oss ud hvilken comp hun havde, men det holder jeg bare for mig selv :D

Det kunne du jo bare have spurgt mig om *G* Men jeg render ikke rundt med den. Den står for det meste ret stille :crazyeyes:

Jo jo, hvis jeg holder ham eller mere realistisk spænder ben :razz:

Så er der jo en mulighed for det - skylder ham også en hel bunke kanel :P

Originally posted by _WHAT_
    Hvornår er det nu du gør for kunne da være man skulle kigge forbi med en "lille gave" :T

Næste år engang. Medmindre jeg beslutter mig for at blive 24 to gange. Desuden er jeg sikkert slet ikke hjemme, da sådan noget jo skal fejres med manerer, så måske jeg skulle drikke Macimuz og WebT fulde til den tid :crazyeyes:

Næste år engang. Medmindre jeg beslutter mig for at blive 24 to gange. Desuden er jeg sikkert slet ikke hjemme, da sådan noget jo skal fejres med manerer, så måske jeg skulle drikke Macimuz og WebT fulde til den tid :crazyeyes:

Sære ting har det med at ske, når du holder fest :ph34r:

*LOL*

Gu gjorde jeg ej. Jeg informerede dig bare om, at jeg var kommet i Læserbladet :crazyeyes: :boxing:

Snik snak - Du mødte endda ikke engang op på MSN imorges for at læse korrektur på min seminaropgave... :ph34r:

Sikkert fordi du stod på gaden og delte autografer ud til forbipasserende ... :))

Sære ting har det med at ske, når du holder fest :ph34r:

Hvorfor tror du jeg aldrig dukker op :T

Fordi du ikke er inviteret :crazyeyes:

At der sker sære ting til mine fester må jo være pga. gæsterne. Det er da i hvert fald altid Macimuz der er en del af de sære ting :))

hvaa er det din blog se tråd

At der sker sære ting til mine fester må jo være pga. gæsterne. Det er da i hvert fald altid Macimuz der er en del af de sære ting :))

No comments :))

DOOH du har sgu nok ret :crazyeyes: