QuoteOriginally posted by Burger
Ja, jeg er også klogere end dig, men lad mig lige blive 25 først, og få kanelen overstået
Hvornår er det nu du gør for kunne da være man skulle kigge forbi med en "lille gave"
Ja, jeg er også klogere end dig, men lad mig lige blive 25 først, og få kanelen overstået
Hvornår er det nu du gør for kunne da være man skulle kigge forbi med en "lille gave"
Haha jeg kendte godt til den, men "turde" dog ikke lave en tråd om det.
Jeg ville finde ud af hvilken comp hun rendte rundt med og stødte på hendes blog - og jeg fandt oss ud hvilken comp hun havde, men det holder jeg bare for mig selv
QuoteOriginally posted by WebT
Siger bare det var dig der fik mig til det
Burger Så sent som i går forsikrede du mig da ellers om, at du ikke var farlig
Du missede bare det med spændetrøjen og gummicellen
Jeg er heller ikke spor farlig, for der er jo ingen chance for, at jeg fanger dig *G*
Hmm måske ikke lige nu og her, men før eller siden når man mindst venter det til en fest eller andet så falder hammeren sikkert, selvom det var Macimuz der sagde jeg skulle gøre det.... men nu er jeg jo også så flink så jeg kunne aldrig finde på at kalde dig gammel - men bare vent til du blive 25
QuoteOriginally posted by WebT
Hmm måske ikke lige nu og her, men før eller siden når man mindst venter det til en fest eller andet så falder hammeren sikkert, selvom det var Macimuz der sagde jeg skulle gøre det.... men nu er jeg jo også så flink så jeg kunne aldrig finde på at kalde dig gammel - men bare vent til du blive 25
Åhh yes, you are all puppets in my evil plans
QuoteOriginally posted by Macimuz
Åhh yes, you are all puppets in my evil plans
Stevie Griffin citat eller?
Mener også jeg så en bruger ved navn Burger inde på NASA's forum, hvor du lavede nogle indlæg sammen med PC_Munken men det er også lige kun ud fra hukommelse
QuoteOriginally posted by RAC
Stevie Griffin citat eller?
Mener også jeg så en bruger ved navn Burger inde på NASA's forum, hvor du lavede nogle indlæg sammen med PC_Munken men det er også lige kun ud fra hukommelse
![]()
Hmm, ved ikke lige, hvorfra jeg umiddelbart har disse ord. Det stammer nok fra en film ja
QuoteOriginally posted by BukkeMand
Haha jeg kendte godt til den, men "turde" dog ikke lave en tråd om det.
Jeg ville finde ud af hvilken comp hun rendte rundt med og stødte på hendes blog- og jeg fandt oss ud hvilken comp hun havde, men det holder jeg bare for mig selv
Det kunne du jo bare have spurgt mig om *G* Men jeg render ikke rundt med den. Den står for det meste ret stille
Jo jo, hvis jeg holder ham eller mere realistisk spænder ben
Så er der jo en mulighed for det - skylder ham også en hel bunke kanel
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Næste år engang. Medmindre jeg beslutter mig for at blive 24 to gange. Desuden er jeg sikkert slet ikke hjemme, da sådan noget jo skal fejres med manerer, så måske jeg skulle drikke Macimuz og WebT fulde til den tid
Næste år engang. Medmindre jeg beslutter mig for at blive 24 to gange. Desuden er jeg sikkert slet ikke hjemme, da sådan noget jo skal fejres med manerer, så måske jeg skulle drikke Macimuz og WebT fulde til den tid
Sære ting har det med at ske, når du holder fest
Jeg var godt klar over hendes blog. Forleden dag forsøgte hun endda at prakke mig på, at den ville gøre hende berømt.
QuoteOriginally posted by Mikkel
Jeg var godt klar over hendes blog. Forleden dag forsøgte hun endda at prakke mig på, at den ville gøre hende berømt.![]()
*LOL*
Gu gjorde jeg ej. Jeg informerede dig bare om, at jeg var kommet i Læserbladet
*LOL*
Gu gjorde jeg ej. Jeg informerede dig bare om, at jeg var kommet i Læserbladet
![]()
Snik snak - Du mødte endda ikke engang op på MSN imorges for at læse korrektur på min seminaropgave...
Sikkert fordi du stod på gaden og delte autografer ud til forbipasserende ...
QuoteOriginally posted by Mikkel
Snik snak - Du mødte endda ikke engang op på MSN imorges for at læse korrektur på min seminaropgave...
Sikkert fordi du stod på gaden og delte autografer ud til forbipasserende ...
Du kunne da bare have været der, da jeg stod tidligt op for din skyld
Sære ting har det med at ske, når du holder fest
Hvorfor tror du jeg aldrig dukker op
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Hvorfor tror du jeg aldrig dukker op
Fordi du ikke er inviteret
At der sker sære ting til mine fester må jo være pga. gæsterne. Det er da i hvert fald altid Macimuz der er en del af de sære ting
At der sker sære ting til mine fester må jo være pga. gæsterne. Det er da i hvert fald altid Macimuz der er en del af de sære ting
hvaa er det din blog se tråd
QuoteOriginally posted by Mjensen
hvaa er det din blog se tråd
Prøv at følge med i hvad der sker i tråden. Burger har for længst indrømmet at det er hendes blog.
No comments
DOOH du har sgu nok ret
Burger hvad snakker du nu om, kanel? det kender jeg slet ikke noget til - og helt klart macimuz der ser skyld i at der sker sære ting, vi andre er jo næsten normale