Jeg har prøvet en trial af WoW og vil gerne fortsætte lidt endnu.
Skal jeg købe spillet eller bare gamecard.
Jeg har prøvet en trial af WoW og vil gerne fortsætte lidt endnu.
Skal jeg købe spillet eller bare gamecard.
Købe + gamecard er jeg ret sikker på
Ville ikke sige noget første gang jeg så det, da jeg bare troede det var en tastefejl... men det staves altså trial
Kald mig ordkløver, men det ka squ da høres på ordet
QuoteOriginally posted by KarGa
Ville ikke sige noget første gang jeg så det, da jeg bare troede det var en tastefejl... men det staves altså trial
Kald mig ordkløver, men det ka squ da høres på ordet
Kan da være han har tastet forkert 2 gange i streg
QuoteOriginally posted by Brtlsn
Kan da være han har tastet forkert 2 gange i streg
To gange? Hehe... det var nu i den anden tråd...
http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=69452
Ja det gik lidt stærkt, men i ved hvad jeg mener og jeg kan sagtens sige ordet.
Så jeg skal bare købe spillet og bruge de 60 medfølgende dage og derefter købe et gamecard hvis jeg lyster?
QuoteOriginally posted by HuleFanden
Ja det gik lidt stærkt, men i ved hvad jeg mener og jeg kan sagtens sige ordet.
Så jeg skal bare købe spillet og bruge de 60 medfølgende dage og derefter købe et gamecard hvis jeg lyster?
Hvis du vil fortsætte skal du købe spillet. Og de 30 dage du får med når du køber spillet kan først bruges når du tilføjer et game card. De er sku ikke dumme inde ved Blizz
Okay også kan jeg ikke pause mellem de 30 og 60? Går på efterskole og der kan let gå 30 dage mellem jeg er hjemme.
Nå men ellers skal jeg vel bare købe spillet (og 30 dage) + 60 dage med det samme til 315 kr ca.
Udover det har jeg et par spørgsmål til Burning Crusade.
Følger der gaming dage med til Burning Crusade?
Skal man starte fra level 0 - eller kan man fortsætte på sin mand?
Kan man se nogen steder hvor mange dage man præcist har tilbage?
faktisk er jeg ikke sikker på det er lovligt det de gør...de tilbyder 30 dage gratis, men man kan ikke få lov at præve medmindre man enten har et visa eller man køber et gamecard FØRST......
QuoteDisplay MoreOriginally posted by HuleFanden
Okay også kan jeg ikke pause mellem de 30 og 60? Går på efterskole og der kan let gå 30 dage mellem jeg er hjemme.
Nå men ellers skal jeg vel bare købe spillet (og 30 dage) + 60 dage med det samme til 315 kr ca.
Udover det har jeg et par spørgsmål til Burning Crusade.
Følger der gaming dage med til Burning Crusade?
Skal man starte fra level 0 - eller kan man fortsætte på sin mand?
Kan man se nogen steder hvor mange dage man præcist har tilbage?
[SIZE=7]Kom så folkens[/SIZE]
[SIZE=7]Kom så folkens[/SIZE]
Ved ikke lige med de første spørgsmål.. Men de andre
Gaming dage, mener du trial? eller ligesom gamecards?
Og nej, du skal ikke starte forfra..
Du kan se hvornår du skal indtaste nyt gamecard, f.eks når jeg bruger visa viser den hvornår den trækker pengene
QuoteDisplay MoreOriginally posted by AbeTis
Ved ikke lige med de første spørgsmål.. Men de andre
Gaming dage, mener du trial? eller ligesom gamecards?
Og nej, du skal ikke starte forfra..
Du kan se hvornår du skal indtaste nyt gamecard, f.eks når jeg bruger visa viser den hvornår den trækker pengene
Jeg mener følger der gaming dage med til BC ligesom der gør til f.eks. World of Warcraft (Standard Edition)
Jeg mener følger der gaming dage med til BC ligesom der gør til f.eks. World of Warcraft (Standard Edition)
nååh, det ved jeg sku ikke rigtig.. desværre
Jeg tror ikke rigtig BC har noget med gaming dage/månedlig betaling at gøre. Man betaler hver måned/køber gamecards for at spille wow, og så køber man BC (engangsbeløb) udover for at få adgang til de nye ting.