Helt klart firefox. Jeg kan ikke undvære udvidelser, hvilket IE aldrig vil få...

Hvilken internet browser bruger du nu?
- 

- 
			har brugt FF, men der er nogle sider den ikke vil åbne så nu bruger jeg Internet Explorer. 
- 
			Bruger IE7 
- 
			Ildræven her. Hurtigere end IE imo og også langt større mulighed for at udvide den med nye funktioner! 
- 
			QuoteOriginally posted by TheNIX 
 Firefox ftw her... ...men bruger dog IE til enkelte ting så som netbank osv. Hvorfor ikke bruge firefox til netbank? det virker fint... 
- 
			Firefox her. Gør stor brug af muligheden for de mange plugins etc., hvilket gør at jeg foretrækker den fremfor IE, selv IE7. 
- 
			QuoteOriginally posted by Butcher Hvorfor ikke bruge firefox til netbank? det virker fint... Mon ikke det er fordi at hans netbank ikke virker med FireFox ?  ... Det hænder jo ... Selv på trods af IE-extensions til FireFox ... Det hænder jo ... Selv på trods af IE-extensions til FireFox
- 
			QuoteOriginally posted by GrillRotten Mon ikke det er fordi at hans netbank ikke virker med FireFox ?  ... Det hænder jo ... Selv på trods af IE-extensions til FireFox ... Det hænder jo ... Selv på trods af IE-extensions til FireFoxTjoh muligvis. Det er dog lang tid siden der var problemer med Nordea, så mit virker... 
- 
			Firefox til alt undtagen netbank.. (udelukkende fordi netbanken ikk ka klare andet end IE..)  
- 
			Lige nu bruger jeg så opera mini fordi jeg lige skulle afprøve det så mobilen, så sidder i en bus ude midt i ingenting mellem vejle Og kolding  
- 
			Bruger IE 6.01 da den funker absolut uden problemer og går måske over til IE7. Prøvede betaen og den røg hurtigt ud. Så venter lige til alle børnesygdommene er blevet kureret.  Har også prøvet FF - men det er for underligt til mig - kan ike se de fordele som der tit bli'r nævnt. Syn's det er for opreklameret og for poppet til mig. Og lige en ting om,at sådan poll her, kan ikke bruges til ret meget. Slet ikke til om hvordan procenterne står i mellem den store browser og så de små alternativer. 
 Procenterne på verdensplan ligger på ca. 87 % til IE og ca. 9% til FF og så er de resterende % fordelt på resten af de alternative.
 Disse tal kan tjekkes efter - på diverse af de store velrenomerede Stat-sider !
- 
			QuoteOriginally posted by Bentzin 
 Bruger IE 6.01 da den funker absolut uden problemer og går måske over til IE7. Prøvede betaen og den røg hurtigt ud. Så venter lige til alle børnesygdommene er blevet kureret. Har også prøvet FF - men det er for underligt til mig - kan ike se de fordele som der tit bli'r nævnt. Syn's det er for opreklameret og for poppet til mig. Og lige en ting om,at sådan poll her, kan ikke bruges til ret meget. Slet ikke til om hvordan procenterne står i mellem den store browser og så de små alternativer. 
 Procenterne på verdensplan ligger på ca. 87 % til IE og ca. 9% til FF og så er de resterende % fordelt på resten af de alternative.
 Disse tal kan tjekkes efter - på diverse af de store velrenomerede Stat-sider !Nej, men nu tror jeg også mere meningen var, at se om nogle her på forummet havde ændret sig siden de to "største" på markedet er blevet opdateret  De tal på verdensplan er fine, vi er godt klar over IE er mest brugt overall. De tal på verdensplan er fine, vi er godt klar over IE er mest brugt overall.
 Irriterer mig lidt jeg ikke kan prøve IE7 af, de har den hvertfald ikke som download til Win2k. Men kunne sikkert også godt funke med den til XP SP2. Ville gerne prøve IE7 for at holde den lidt oppe imod Firefox og se fordele ulemper.
- 
 Bruger IE 6.01 da den funker absolut uden problemer og går måske over til IE7. Prøvede betaen og den røg hurtigt ud. Så venter lige til alle børnesygdommene er blevet kureret. Har også prøvet FF - men det er for underligt til mig - kan ike se de fordele som der tit bli'r nævnt. Syn's det er for opreklameret og for poppet til mig. 
 !Popppet at have ekstra funktioner, som gør livet lettere? hmm QuoteOg lige en ting om,at sådan poll her, kan ikke bruges til ret meget. Slet ikke til om hvordan procenterne står i mellem den store browser og så de små alternativer. Selvfølgelig kan den da bruges. Den kan bruges til lige nøjagtig det den laver. Den ser hvordan fordelingen er på tweak. 
- 
			Firefox version 2.0 Final. Jeg tror næppe jeg kommer til at bruge andet til normal brug. IE har jeg altid installeret for at checke om mine websites bliver vist korrekt der også. 
- 
 Bruger IE 6.01 da den funker absolut uden problemer og går måske over til IE7. Prøvede betaen og den røg hurtigt ud. Så venter lige til alle børnesygdommene er blevet kureret. IE7 er ikke beta mere, men det har du vel også opdaget. Den er vel røget på Windows Update efterhånden ? http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.mspx QuoteOriginally posted by Bentzin 
 Har også prøvet FF - men det er for underligt til mig - kan ike se de fordele som der tit bli'r nævnt. Syn's det er for opreklameret og for poppet til mig.Hvis du syntes at FireFox er "poppet", så vil du sgu nok heller ikke bryde dig om IE7. Men ens browser er jo hvad man gør den til. Personligt ville jeg ikke kalde FF for poppet fordi den kan tilbyde en masse features som IE desvære mangler efter min mening. Noget som MS dog har rettet lidt op på med IE7, men slet ikke nok efter min mening. IE7 lader desværre ikke brugeren skræddersy sin browser så meget  Håber dog det kommer med tiden. Noget så simpelt som at flytte tabs ned i bunden af skærmen eller automatisk gemme ens sider til næste gang man lukket op for browseren kan den desværre ikke lige pt. Håber dog det kommer med tiden. Noget så simpelt som at flytte tabs ned i bunden af skærmen eller automatisk gemme ens sider til næste gang man lukket op for browseren kan den desværre ikke lige pt.
- 
			IE 7.0 helt klart hurtigere end FF 2.0 men brugte FF før 7.0 kom 
- 
			QuoteOriginally posted by Disc0ne 
 IE 7.0 helt klart hurtigere end FF 2.0 men brugte FF før 7.0 komDet kan vi jo så diskutere fra nu af og til juleaften  
- 
			QuoteOriginally posted by Bentzin Og lige en ting om,at sådan poll her, kan ikke bruges til ret meget. Slet ikke til om hvordan procenterne står i mellem den store browser og så de små alternativer. 
 Disse tal kan tjekkes efter - på diverse af de store velrenomerede Stat-sider !De tal kender jeg godt. Denne poll er rettet mod brugerne på tweak.dk, hvor det altid har været kendt, at FF dominerer. Hvilket er ganske naturligt, målgruppen taget i betragtning. Så er det da lidt sjovt, at se en procentfordeling herinde, i forhold til 'derude'. Så jeg synes denne poll kan bruges til meget, i henhold til, hvad den er beregnet til. 
- 
			QuoteOriginally posted by Berleburg 
 Så jeg synes denne poll kan bruges til meget, i henhold til, hvad den er beregnet til.Det er jo som man tager det. Nogle kan vel bruge den til mere end andre. Syntes selv det er fint nok at vide hvordan det rør sig med de forskellige browsere. Kunne jo være at man fx. ikke vidste at FF 2 var færdig eller at IE7 ikke var beta mere. Kunne egentlig være cool nok med nogle polls et fast sted på Tweak (ikke i forumet) med nogle "basale" spørgsmål. Ens svar skulle så tilknyttes ens bruger og disse svar skulle man kunne ændre løbende.... f.eks fra "FF" til "IE" hvis man nu skiftede browser. Men omvendt, så kunne Martin (Mr. Tweak Himself) også bare lave en offentlig side på Tweak hvor man kunne se stats over besøgende på Tweak.dk og Tweak Forumet .... f.eks hvilken type browser folk brugte ... OS ... antal RAM i MB .. og bla bla bla. Om det var noget som Martin og brugerne syntes var en god idé, er så noget andet. 
- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by Berleburg De tal kender jeg godt. Denne poll er rettet mod brugerne på tweak.dk, hvor det altid har været kendt, at FF dominerer. Hvilket er ganske naturligt, målgruppen taget i betragtning. Så er det da lidt sjovt, at se en procentfordeling herinde, i forhold til 'derude'. Så jeg synes denne poll kan bruges til meget, i henhold til, hvad den er beregnet til. Jamen selvfølge kan den bruges til at se, hvad nogle få af tweak.dk's brugere benytter af browsere. 
 Min kommentar var taget ud fra, hvad du skrev i dit første indlæg ->QuoteOriginally posted by Berleburg 
 . . . . . . Desuden er der meget snak om i medierne, hvor mange procent de forskellige browsere dominerer markedet. . . . . . .
 Og så lige en ting. De sidste faktiske tal på hvad tweak.dk's brugere anvender af browser - som Martin offentliggjorde for et stykke tid siden. Viste at der var et overvejende antal som brugte IE. Og det sku' ikke undre mig om det stadig er sådan. Men det ka' være Martin kan supplere med de faktiske tal.Til Grill: Jo jeg ved godt, at IE 7 ikke er beta mere og du har ret i, at jeg også synes, at IE 7 er en anelse for poppet. 
 Dels pga. udseendet (ditto med FF) og ift. FF, så har jeg svært ved, at se noget smart i mange af de tilføjelser - som der bli'r nævnt. Jeg har sagtens kunnet undvære dem indtil nu, uden at min arbejdsgang på min PC har lidt under det.
 Men det er jo nok et spørgsmål om, hvordan den enkelte bruger sit Internet og PC. Jeg synes at IE 6 opfylder mine behov 100% ! Ser ingen grund til, at ændre det. Bare fordi der er kommet nyt og andet.Og lige en reminder til nogle her i tråden: Det her er min mening, som jeg forhåbentligt har lov til, at ha' - ligesom alle andre har lov til, at ha' deres mening.