hey søger et meget billig full tower helst gratis
jeg er ligeglad med hvilket mærke det er og hvad farve det er bare der er plads til mange drev (50/50) mellem 3½ og 5-1/4
og så skal det self. være til atx og det er også lige meget om der er bag plade med bare alle side plader er der og 5-1/4 bay-skjulerne

K:/H: full tower
-
-
Hejsa!
Har et Addtronics 7896A, beklædt med NoiseControl dæmpningsmåtter (kork-lign.), garanti udløbet, fremstår i meget god stand, moddet for at mindske støj (gitre ved blæsere fjernet), kabinetledninger svøbt i sort ”strømpe”. Super kabinet - jeg har været meget glad for det. :hb:
Interesseret?
-
hvad betyder H i din topic??
-
Originally posted by brisen
Hejsa!Har et Addtronics 7896A, beklædt med NoiseControl dæmpningsmåtter (kork-lign.), garanti udløbet, fremstår i meget god stand, moddet for at mindske støj (gitre ved blæsere fjernet), kabinetledninger svøbt i sort ”strømpe”. Super kabinet - jeg har været meget glad for det. :hb:
Interesseret?
måske...
hvad er prisen?QuoteOriginally posted by hot_fifty
hvad betyder H i din topic??hentes
-
måske...
hvad er prisen?400,- leveret i Horsens på fredag/søndag (?)
-
desværre det er alt for dyrt
hvad vejer det kan det ikke sendes med post dk
-
Originally posted by zizo
desværre det er alt for dyrthvad vejer det kan det ikke sendes med post dk
Hvad vil du gi'?
Jeg skal til Nordjylland i weekenden og kommer derfor igennem Horsens - derfor muligheden for levering.
-
max 100,-
-
Kabinettet har kostet 1200,- fra nyt (ex. PSU) og det er lydisoleret for ~300,-. Desuden har jeg brugt lang tid på at gøre det støjsvagt ved at fjerne gitre og smide lyddæmpning i.
Du kan få det leveret til din hoveddør for kr. 250,- - lavere går jeg ikke! Så hellere bruge det til en skrotcomputer på et tidspunkt.
-
skal lige se om jeg kan låne af de gamle eller min mormor
-
Tillader mig lige at skrive i tråden. Har selv det Addtronics kabinet, og det er eddermanme lækkert! Rigtig meget plads og kan holde til noget. Men vejer også derefter