WoW på skole

  • Hey.


    Jeg har problemer med at komme på MSN, WoW skype osv.


    Nettet køre trådløs og man skal logge ind i explore med brugernavn og adgangskode - jeg skulle sætte det op til proxy og nu tænkte jeg på om man kan gøre det samme med WoW


    Hilsen Anders Jensen - Desperat efter hjælp:P

  • Altså efter hvad jeg har set nogle steder sidder de og spiller counter strike - som nok er over lan, men de har stadig fået forbindelse til de andre computere på en eller anden måde. Tror det er det proxy noget, er der nogle der ved hvordan man kan ændre i det, i WoW altså?

  • Der er nok en grund til at de har lukket for skidtet på skolen.


    Jeg brugte noget der hed NG HTTP Tunnel til at komme på mIRC med... det kan også bruge til MSN, men hvis du ikke vil betale for det, så kan du kun bruge 5 kb/s trafik, og så tror jeg ikke rigtigt at du kan spille WoW gennem det.


    Desuden har jeg ikke rigtigt fundet noget sted i WoW til at skrive proxy indstillinger :S

  • du kan bruge en proxy server kaldet freecap men det er kun en klient så skal du også have en server og have den til at kigge på din ip..


    Glem det mate det er for inviklet til du gider

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Der er nok en grund til at de har lukket for skidtet på skolen.


    Jeg brugte noget der hed NG HTTP Tunnel til at komme på mIRC med... det kan også bruge til MSN, men hvis du ikke vil betale for det, så kan du kun bruge 5 kb/s trafik, og så tror jeg ikke rigtigt at du kan spille WoW gennem det.


    Desuden har jeg ikke rigtigt fundet noget sted i WoW til at skrive proxy indstillinger :S


    ved ikk lige hvor meget wow kræver, men det er da muligt at spille det med 56k modem, så hvorfor ikk prøve? :)

  • Det er fordi de har lukket for nogle porte til internettet men ikke selve netværket.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Happy^
    Som Hardstyler siger: Der er en grund til at det er lukket.


    Og der er faktisk også en grund til at du er i skole!


    Du ved da ikke om han evt. går på skole for at uddanne sig til game master hos blizzard, men administratorne er kommet til at lukke for porten og ikke kan finde ud af at åbne igen...




    :))


  • Man kan kun blive GM hvis man bor i USA et eller andet mærkeligt sted - de har afaik ingen GMs i DK.


    Så derfor.. ;)

  • Hvis jeg ikk husker forkert, så b0or GMs i paris ved blizzard serverne osv! Det stod der at man skulle flytte ned sidst jeg ansøgte, man skulle kunne flytte med øjeblikkelig advarsel..

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler
    Hvis jeg ikk husker forkert, så b0or GMs i paris ved blizzard serverne osv! Det stod der at man skulle flytte ned sidst jeg ansøgte, man skulle kunne flytte med øjeblikkelig advarsel..


    Jep det har du fuldstændig ret i...
    Blizz vil have at GM's bor i paris så de kan være i nærheder af serverne.


    Men som alle de andre siger, der er jo sikkert lukket for de/den prot som wow bruger, men ja der er jo en grund til du er i skole, man skal jo ikke game, selvom det er fristende.

  • Det kan vel være ligemeget hvorfor der er lukket.
    Han spørger jo om hjælp til at komme uden om blokkeringen, hvis det er under ens moralske grænse, kan man jo bare lade vær med at hjælpe.
    Det er da lidt langt ude at se alle sidde og lege far og mor overfor en der beder om hjælp på et forum. Han bryder ikke nogle regler på tweak, så vidt jeg ved, og heller ingen love. Hjælp eller lad vær, og spar ham for moralsk prædken.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Det kan vel være ligemeget hvorfor der er lukket.
    Han spørger jo om hjælp til at komme uden om blokkeringen, hvis det er under ens moralske grænse, kan man jo bare lade vær med at hjælpe.
    Det er da lidt langt ude at se alle sidde og lege far og mor overfor en der beder om hjælp på et forum. Han bryder ikke nogle regler på tweak, så vidt jeg ved, og heller ingen love. Hjælp eller lad vær, og spar ham for moralsk prædken.


    hehe fair nok, kan du jo have ret i.
    Men prøv nogle af de forslag som andre er kommet med.

  • Skrev som jeg sjkrev pga jeg droppede ud af HTX fordi jeg gamede dagen lang på laptop istedet. kald det bare morale prædiken fra min side, ;)