Hvor små vi egentlig er....

Originally posted by Legolas

Stort og stort??? Altså hvis vi nu går lidt videre med hvad den gamle Einstein sagde om universet ift. relativitetsteorien, så skulle vores solsystem svare til et atom. Med en kerne og en masse elektroner omkring. Dette atom er blot en del af en enorm masse atomer som tilsammen udgør et molekyle.
    Er det stort? Næ faktisk ikke hvis man tage det ift. menneskets tankekraft.
    Hvis du tager alle synlige/ målelige stjerner på himlen og multiplicerer dem med 16.000 i niende potens, så får du tallet på det antal af impulser (heraf en stor del tanker) som din hjerne er istand til at at danne på et sekund!
    Det er da lidt større - eller hva.......... :))

Teorier, tankekraft, whatever. Universet er stort. Kogte det ned på et ord!

Originally posted by AlexKrycek
    sikke dog en gevaldigt masse plads der bare går til spilde....

Right you have, young skywalker.

Se hyperspace dokumetarene hvis i vil udvide jeres rum-viden.. de fedeste programmer med sam o'neil som vært..

har stenet dem mange gange nu..

//Out - EcoPa

Originally posted by Legolas

Stort og stort??? Altså hvis vi nu går lidt videre med hvad den gamle Einstein sagde om universet ift. relativitetsteorien, så skulle vores solsystem svare til et atom. Med en kerne og en masse elektroner omkring. Dette atom er blot en del af en enorm masse atomer som tilsammen udgør et molekyle.
    Er det stort? Næ faktisk ikke hvis man tage det ift. menneskets tankekraft.
    Hvis du tager alle synlige/ målelige stjerner på himlen og multiplicerer dem med 16.000 i niende potens, så får du tallet på det antal af impulser (heraf en stor del tanker) som din hjerne er istand til at at danne på et sekund!
    Det er da lidt større - eller hva.......... :))

det jo for vildt og skrive sådan noget det.... jeg undskylder og siger jeg fattede minus af det der..!!!! 8o

• Synes det vildeste at tænke på er hvad der egentlig holder det hele sammen ik? altså vores solsystem er som nævnt sikkert på størrelse med en lille bitte molekyle, men hvad holder det hele sammen?! Det er så vildt at tænke på at min hjerne står af ved at tænke på det for at være helt ærlig hehe så sindsygt er det!

Originally posted by D-Zs
    Synes det vildeste at tænke på er hvad der egentlig holder det hele sammen ik? altså vores solsystem er som nævnt sikkert på størrelse med en lille bitte molekyle, men hvad holder det hele sammen?! Det er så vildt at tænke på at min hjerne står af ved at tænke på det for at være helt ærlig hehe så sindsygt er det!

nogen der nævnte "the matrix" ?;)