Kan ikke logge på msn ?

• Hey...

Jeg kunne ligepludselig ikke komme på MSN længere... nu har det stået på i et par dage, og det er begyndt at pisse mig af...

Den står bare og prøver og prøver - der kommer igen fejlmeddelser eller noget.

Uret er indstillet korrekt, og der er ikke noget galt med mine indstillinger under forbindelse ELLER Offline indstillingerne i IE.

Hvad kan det skyldes?

Det sidste der bliver skrevet i loggen når den forsøger at forbinde er:

[13:48:07.640] Zone_Net CConnectionManager::OnConnectionStateChange@027294C0: Ignoring state change

Jeg kan sagtens komme på MSN med E-Messenger og Trillian..

På forhånd tak

/Zlinky

• En ny installeret firewall eller lign. der muligvis blokere?

Ellers så prøv da at fjerne msn og installere det igen? Kan jo være en konflikt et sted.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by JuiCe
    En ny installeret firewall eller lign. der muligvis blokere?

Ellers så prøv da at fjerne msn og installere det igen? Kan jo være en konflikt et sted.

Har fjernet og installeret msn - hjalp ikke..

Har ingen firewall.... det var bare ligepludselig her den anden dag at det ikke ville mere.

• Log fil fra HiJackThis ... kan være at I finder noget som jeg ikke ser.. har bare testet med både Bitdefender, AVG og Ad-Aware... x|

Originally posted by Zlinky

IE virker fint.

Jaja, men du har ikke en proxy tastet ind, vel?
    Hvis der er proxy på IE, prøver messenger at gå igennem den samme proxy. Det er ikke så ofte at en http proxy fungere for messenger.

Originally posted by fhqwhgad

Jaja, men du har ikke en proxy tastet ind, vel?
    Hvis der er proxy på IE, prøver messenger at gå igennem den samme proxy. Det er ikke så ofte at en http proxy fungere for messenger.

Nopes... der er ikke noget..

Originally posted by GummiMogens
    Tjekket at tid og dato ikke er helt forkert?

For så spasser det også ud. Jeg taler af erfaring.

Har tjekket det flere gange - der er ikke noget galt der... så plejer man også at få en fejl-kode - gør jeg ikke engang.

Min Hosts-fil er der heller ikke noget galt i - selv om flere sider siger at det er der problemet er galt..

• Problemet er kun på min stationære, og det er på to forskellige netværks der er problemer.

Var til lan i weekenden med 39 andre mennesker, og jeg var den eneste der ligepludselig ikke kunne komme på MSN..

Det er et eller andet sted på den her PC det er galt...

Originally posted by Zlinky
    Problemet er kun på min stationære, og det er på to forskellige netværks der er problemer.

Var til lan i weekenden med 39 andre mennesker, og jeg var den eneste der ligepludselig ikke kunne komme på MSN..

Det er et eller andet sted på den her PC det er galt...

Hvis system restore er slået til, så kan du jo prøve at hoppe et par dage tilbage.

Originally posted by Happy^

Hvis system restore er slået til, så kan du jo prøve at hoppe et par dage tilbage.

Det er slået til, men hvordan bruger jeg det? Har aldrig brugt sådan noget før :P

Originally posted by Kenny
    Prøv det der står lidt nede på den her side LINK :)

Virkede ikke - heller ikke den fejlkode jeg får.