Uge #42: Efterårs farver

• Så er jeg klar med en ny lille opgave til jer. Denne uges opgave er efterårets farver. Ud i naturen og fang lige det du forbinder med efterårets farver.

REGLERNE HUSK DEM NU

Max 800x600px

EXIF kunne ses så vi kan se dato billedet er taget (problemer læs min blog)

Billedet skal ses på tweak uden behov for at trykke på det for at se full size

Billedet skal være taget i den uge opgaven til hører

Kun et billede pr. person

Billedet må være behandlet men ikke en collage af flere billeder eller tegnede elementer.

Ugens opgave uge 42: Efterårets farver

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Ja det er ikke altid lige sjovt at være på arbejde. Men der skal jo penge til, hvis man vil have det lidt sjovt. :D

Dog er jeg spændt på at se denne uges Resultater. da der nok er nogen som har lidt mere tid til at tage flere billeder pga ferien... Desværre skal jeg selv arbejde hele ugen. Men kommer nok med et bud alligevel. :crazyeyes:

Originally posted by recruit
    Ja det er ikke altid lige sjovt at være på arbejde. Men der skal jo penge til, hvis man vil have det lidt sjovt. :D

Dog er jeg spændt på at se denne uges Resultater. da der nok er nogen som har lidt mere tid til at tage flere billeder pga ferien... Desværre skal jeg selv arbejde hele ugen. Men kommer nok med et bud alligevel. :crazyeyes:

Håber selv jeg når noget men ved det sgu ikke tager til slks på torsdag og skal arbejde i dag og imorn :(

• Og nu vil vi se lidt flere billeder end de foregående tråde ;)

Madsass - det er da nogle flotte sten :D *G*

Originally posted by BukkeMand
    Og nu vil vi se lidt flere billeder end de foregående tråde ;)

Forstår ikke din ironi? :)
    Syntes bare billedet har en efterårs stemning.
    Og hvad med at du tager et billede selv istedet for bare at opfordre andre til at tage nogle? ;)

Originally posted by Madsass

Forstår ikke din ironi? :)
    Syntes bare billedet har en efterårs stemning.
    Og hvad med at du tager et billede selv istedet for bare at opfordre andre til at tage nogle? ;)

tror han mener du kunne ha valgt en lidt anderledes baggrund eller nogle småsten ;)

Originally posted by BukkeMand
    Og nu vil vi se lidt flere billeder end de foregående tråde ;)

ville gerne ha været med til det de foregående gange men tiden har været knap, og det sidste billed ejeg lagde ind blev fjernet, da mine dataer på billedet åbenbart ryger når jeg lægger dem ind med min mobiltelefon... og så give det jo lige meget mening.. men skal se om jeg kan få fat i et kamera så jeg kan komme med mit bud.

Originally posted by recruit

Flot billede. Kan godt lide den effekt som vanddråberne på bladene har :9xo

Takker, er selv i rivene udvikling for at finde ud af alt det som dette cam kan. :clap:
    Jeg har indtil videre fået en del hjælp af vores super fotograf _WHAT_ :9xo

Originally posted by |Henrik|

Takker, er selv i rivene udvikling for at finde ud af alt det som dette cam kan. :clap:
    Jeg har indtil videre fået en del hjælp af vores super fotograf _WHAT_ :9xo

Så lidt :O

• Diverse indlæg og replay's er slettet.

Det skal lige siges at det slet ikke var meningen at vedkommende ville træde nogle over tæerne.

Der skal ikke lave replay's på dette indlæg, har du noget at tilføje på min handling så send en PM til mig.

• Tak gode hr. Henrik - der mangler lige Mojn's indlæg og et til.
    Og så starter jeg lige forfra med dette billede, som indtil videre er mit bud:

Jeg har valgt at kalde det "Autumn face" :crazyeyes: :idea:

Billedet er fjernet - da jeg har valgt et andet, som er i en senere post. Bare lige til orientering.

Originally posted by Bentzin
    Tak gode hr. Henrik - der mangler lige Mojn's indlæg og et til.
    Og så starter jeg lige forfra med dette billede, som indtil videre er mit bud:

Jeg har valgt at kalde det "Autum face" :crazyeyes: :idea:

http://img139.imageshack.us/img139/6172/imgfacext2.jpg

Der er nogle problemer med focus nede i venstre hjørne? Lidt for mørkt syntes jeg. Altså, for meget mørke, og for lidt farve :)

• Hey B.

Godt skud, eddersparkemig nogle vilde farver da :)

Skal se om jeg ikke får taget mig sammen til at få noget skudt denne uge. Kniber desværre bare lidt med tiden :(