Problemer med wow-europe.com

• Hej alle

Jeg er absolut helt ny i world of warcraft.. Har faktisk slet ikke spillet det endnu. Købte idag sådan en 14 dages prøveperiode som jeg glædede mig til at komme hjem og prøve.

Her er så mit problem.

Jeg skal oprette en account for at kunne komme ind i spillet. Det skal jeg gøre på http://www.wow-europe.com, problemet er bare at hver gang jeg forsøger at loade den side så får jeg en fejlmeddelelse (serveren blev ikke fundet). Er der andre der ikke kan komme på? Eller er det kun min puter den er gal med!? Jeg forsøgte også fra worldofwarcraft.com, men der kan man åbentbart kun registrere kontoer hvis man befinder sig i nordamerika, new zealand, australien eller singapore.. Jeg er virkelig lost her..

Håber på hurtigt svar, og evt hjælp da jeg meget gerne vil igang med at spille spillet.

På forhånd tak for hjælpen.

lQmmel

• hejsa,

først vil jeg lige sige velkommen her til og til wow. (når du altså kommer ind og spille...

nej du er ikke den eneste der har problemer med at komme der ind på siden.. jeg kan heller ikke komme der ind og det er også lidt noget øv, for jeg skal ind og indtaste mit game card nr. så jeg kan komme ind og spille... men håber da snart siden kommer op og køre igen så man kan komme der ind...

held og lykke.

• Tak skal du have, jamen jeg glæder mig jo til at komme igang med at spille hehe.

"Rart" at høre andre også har problemer med siden.. Var ved at frygte at jeg måske havde et program eller noget der blokerede for den da jeg ikke har kunnet komme på siden kl 17. Men tak for besvarelsen!

• Ok det er jeg glad for at høre, det har bare været nede siden kl 17, og jeg havde jo lige planlagt jeg sku spille her til aften :D Der er ikke alternative måder at oprette en konto på?? Vil sgu gerne igang..

• Nej, mener du skal lave din account op wow-eu, men ja, jeg oplever skam også tit at siden er nede, men som andre før mig har sagt, kommer den som regl op i løbet af dagen. Kan da godt se at det er noget lort at du ikke kan komme ind og spille, men sådan er det..Blizzard fucker tingene op nogle gange og det må vi leve med.

Anyways, velkommen til, nyd wow før det tager magten over dig! :ohmy:

Originally posted by Trine
    Har i stadig problemer med at komme ind ?

Hos mig siger den at mit password eller account name er forkert. Men det ved jeg 100% at det ikke er.

I går aftes kunne jeg slet ikke komme ind på siden.

Er det på forummet? Det har jeg nemlig været ude for, at jeg ikke kunne logge på deres forums i 1 uge.. Men mit kodeord ingame virkede, men den viser mig stadig som medlem af et guild der disbandede for 2 må¨neder siden :P