Hent carbon demo her
-
-
Henter
-
Originally posted by Phero
http://softarchive.net/2006/09…or_speed_carbon_demo.htmlPs2 version
Ville gerne have PC versionen, men ved hvor den kan hentes? -
Originally posted by sam
Ps2 version
Ville gerne have PC versionen, men ved hvor den kan hentes?Er det
Fandens....pc versionen er ikk kommet ud endnu så.
-
Prøv her ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/nfsmwdemo.exe
Henter den selv...men med 30 kb/sec, ikke vildt hurtigt !
-
Prøv her ftp://largedownloads.ea.com/pub/demos/nfsmwdemo.exeFandt jeg os li, men ka kun hente med ca. 40kb fra den
Nå men håber det den rigtige....
-
Navnet på .exe filen tyder på at det er Most Wanted demoen, og ikke Carbon
-
Originally posted by Nice2u
Navnet på .exe filen tyder på at det er Most Wanted demoen, og ikke CarbonDet har du ret i.
-
Fandt lige dette paa deres forum
"it says that the demo version sould be out by 17.10. according to EA forums, that people shouldn't download any FAKE demo files 'cause they could contain viruses and that when the demo is finally out you can find it that section "
Best Regards
Pandekagen
-
Originally posted by Pancake
Fandt lige dette paa deres forum"it says that the demo version sould be out by 17.10. according to EA forums, that people shouldn't download any FAKE demo files 'cause they could contain viruses and that when the demo is finally out you can find it that section "
Best Regards
Pandekagen
Ja man ska swq tænke sig om, men man blev sq da helt vild da man så det..clikkede straks download uden at, skænke det en eneste tanke om at skidtet kunnde indeholde, vira og den slags !
-
De kloge nare de mindre kloge. Er det ikke sådan vi siger?
-
Originally posted by AbeTis
De kloge nare de mindre kloge. Er det ikke sådan vi siger?Jo far det er det, ska nok passe på i når jeg surfer på det store kæmpe net !
-
Jo far det er det, ska nok passe på i når jeg surfer på det store kæmpe net !
Jaaa, det skal man sku