S: Gummimåtter til lyddæmpning

  • Specielle gummimåtter sælges til lyddæmpning. Måtten består af rågummi forstærket med fire lag Polythylen i midten. Pladen er utrolig fleksibel og kan fåes i flere forskellige tykkelser. Måtterne kan tilskæres med en skarp hobbykniv. Denne måtte udmærker sig især ved dens lyddæmpende egenskaber, men også ved at kunne optage al vibration i kabinettet grundet dens egenvægt. Min bedste erfaring siger mig at de bedst fastgøres med dobbeltklæbende tape i rå mængder. Overfladen på billedet kan både males og behandles på et utal af måder (af jer selv) I første omgang vil jeg se på interessen, for jo flere der er interesseret jo lavere er prisen. Det skal bemærkes at disse måtter ikke kan, og aldrig har kune købes da de er fremstillet til et fuldstændigt andet formål. Plader er omkring 500x500 og vil koste omkring 200 stykket som udgangspunkt.

  • Hej


    Tror måske prisen skal være lavere, hvis der skal være størrelse efterspørgsel.


    Vil ikke tillade mig at poste links til andre produkter, men færdige løsninger fås til omkring 200 kr. (til hele kabinettet)


    /Skipper

  • Nu kender jeg ikke til det produkt du har.. men jeg er da stadig interesseret i det.. kan du sende et lille hjørne til dem a os der er interesseret så vi har mulighed for at se hva det er vi køber, og så vi selv kan se om det er det der passer til vores systemer.. nu kender jeg til mange a de andre lyddæmpnings matrialer der er på markedet, og jeg kan nævne flere der er enormt gode.. specielt et produkt er jeg meget glad for selv, hvor jeg kan få til et helt kabinet for 200 kr.. så inden jeg går ud og bestiller en enkelt plade på 50x50 cm for 200 kr så vil jeg gerne se hva det er for noget.. af egne erfaringer ved jeg at 50x50 cm hurtigt får ben og gå på når vi snakker lydisolering af et medi / tower kabinet. :cheers:


    Det er ik ren offtopic det her.. er stadig interesseret, men jeg ville gerne ha mulighed for at se produktet først og evt bedømme om det er 200 kr værd for mig og købe en plade.. og evt mere..

  • Er meget intra, får snart et Koolance PC3-736SL og den ville jeg gerne have støjisoleret. Hvis du kunne smide et link til fabrikantens hjemmeside så vi lige kunne læse om det, inden vi smider penge efter noget vi reelt ikke ved noget om. :)

  • Jeg kan ikke sende jer et link, men hvis i sender mig jeres adresser skal jeg gerne sende jer et stykke i kan se på. Og til dem i Odense kan i jo selv komme ud og se på det hos mig, bor i 5000