Indlæg af Vengeance

    Specielle gummimåtter sælges til lyddæmpning. Måtten består af rågummi forstærket med fire lag Polythylen i midten. Pladen er utrolig fleksibel og kan fåes i flere forskellige tykkelser. Måtterne kan tilskæres med en skarp hobbykniv. Denne måtte udmærker sig især ved dens lyddæmpende egenskaber, men også ved at kunne optage al vibration i kabinettet grundet dens egenvægt. Min bedste erfaring siger mig at de bedst fastgøres med dobbeltklæbende tape i rå mængder. Overfladen på billedet kan både males og behandles på et utal af måder (af jer selv) I første omgang vil jeg se på interessen, for jo flere der er interesseret jo lavere er prisen. Det skal bemærkes at disse måtter ikke kan, og aldrig har kune købes da de er fremstillet til et fuldstændigt andet formål. Plader er omkring 500x500 og vil koste omkring 200 stykket som udgangspunkt.

    Til salg, kvittering haves. 0 pixelfejl Model SM-913N opdateringstid på 8ms = ingen problemer i spil. Sælges fordi jeg har fået en større Dell :-) Skærmen står i Odense hvor den naturligvis også kan ses i brug. Skærmen er uden ridser eller skrammer, og der medfølger original kasse mm.
    Pris 1400,- Nypris idag er 1900, men det er uden pixelgaranti som der er med her. Skriv venligst til ole@fsma.dk

    Hey all
    Jeg har lige købt en ny maskine med Asus P5B, E6600 2Gb Kingston, 2*250Gb HD osv, nu er mit problem at jeg syntes måske ikke at det kører optimalt, 4000 i 3Dmark er jo ikke imponerende, så jeg leder efter "sikre" (relativt) metoder til at oppe min performance. Jeg er totalt rookie på OC området, så evt. gode råd skal skæres lidt ud så de er til at gå til. Alle indstillinger i BIOS, på grafikkortet osv er standard.
    Jeg håer der er nogle der kan hjælpe mig.