Uge #41: Bevægelse

Originally posted by |Henrik|
    Et bud fra mig, billedet er fra min Primera GT.

Der ser da ikke ud til at der var meget bevægelse i din bil, da det billed blev taget. ;) :))

Men 300.000 kørte km?? :ohmy: Pyha, det var ellers ikke lidt!

Originally posted by Mikkel

Der ser da ikke ud til at der var meget bevægelse i din bil, da det billed blev taget. ;) :))

Men 300.000 kørte km?? :ohmy: Pyha, det var ellers ikke lidt!

Ja det er kun motoren der er i bevægelse. ;)
    Det skal dog siges at den kan komme i meget bevægelse hvis det skal være. 8)

Ja den har rundet 300.000, det kan ikke mærkes på motoren, sidste rullefelt måling ved ca 270.000 viste 156 HK ( Standard 150 ), jeg kører også pænt i den, så nok derfor den stadig holder. :D
    Og så er bilen også gammel 1997, så 300.00 på 9 år, det er såmen meget normalt.

Sådan en 2 liters SR20DE Nissan motor er ikke til at slide op.... :dance:

Originally posted by Angelus
    så fik jeg taget mit billede....

Hvis der er en der hurtigts muligt vil sige om de kan se den Exfi fil som der skal være på dem, da jeg åbenbart ikke selv kan finde ud af det, da jeg syntes jeg havde den på i sidste uge, og har haft den her igennem PS, men har gemt som what har forklaret...

Infoen kan godt ses på dit billede. ;)

Originally posted by Angelus

Bore Dæjligt

Du højre klikker bare på billedet ( Skal være på din ejen computer, du kan ikke se infoen hvis du højre klikker direkte fra billedet her på Tweak. ) klikker på Eneskaber og vælger Dokumentinfo. ;)

Originally posted by Kenny

Er det din bil? hva er det for en bil? og hva er gjort ved den? :P
    For det da nice nok at køre speedometeret ud :)

:offtopic:

En gamme Fiat vil jeg gætte på. Men det er nu noget som en del biler kan. Har selv kørt det ud i en Suzuki Alto. Og det er bestemt IKKE en sej bil.

Originally posted by |Henrik|

Du højre klikker bare på billedet ( Skal være på din ejen computer, du kan ikke se infoen hvis du højre klikker direkte fra billedet her på Tweak. ) klikker på Eneskaber og vælger Dokumentinfo. ;)

ahhh nu forstår jeg det, min stod til Enkel, men så trykker man lige på Avanceret, så kommer det hele frem :D:D

Originally posted by Slacker

En gamme Fiat vil jeg gætte på. Men det er nu noget som en del biler kan. Har selv kørt det ud i en Suzuki Alto. Og det er bestemt IKKE en sej bil.

Ja det er ret godt præsteret med kun 4600 omdrejninger. Den må kunne køre pænt hurtig hvis den bliver kørt helt ud.

Originally posted by fhqwhgad

Ja det er ret godt præsteret med kun 4600 omdrejninger. Den må kunne køre pænt hurtig hvis den bliver kørt helt ud.

Tvivler på der er kræfter til at trække længere op - der er jo heller ikke SÅ mange omdrejninger mere at give af :)

Originally posted by Bentzin
    Her er så mit (forhåbentlig godkendte) forsøg:

[Blocked Image: http://img125.imageshack.us/img125/7168/elefmoving2bmw4.jpg]

En statue har sku ikke meget med bevægelse at gøre ;) - Men joo, kan da godt se at elefanten tager et skridt, skulle bare lige sige det ;)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com