S: Bærbar

  • Kraftfuld bærbar computer.
    Computeren er lidt over et år gammel, og ser ud som nu. Der er kun få små ridser på låget, men dette har ingen betydning for funktionaliteten. Der medfølger en smart neopren itui til den sådan man undgår ridser og stød når den transporteres. Computeren sæges uden windows, eller anden styresystem.
    Nypris: 10.000,-


    - Model
    Bluesolutions Qnote 2540


    - CPU
    Intel Pentium Centrino 1.7 GHz


    - Hukommelse
    512 DDR RAM


    - Skærm
    15.4" Widescreen Crystal clear 1024 x 768


    - Grafik
    ATI 9700 256 RAM


    - PCMCIA sokkel
    1x Type II, supportere CardBus


    - Memory Card
    Læser MMC/SD/MS/MS Pro Card Reader


    - Harddisk
    40 GB


    - DVD-drev
    DVD RW +/- DUAL brænder


    - I/O porte
    1 x Audio-Out stik
    1 x Microphone-In stik
    1 x Line-In stik
    3 x USB porte (USB 2.0)
    1 x TV-out
    1 x Telefon stik til modem 56K
    1 x RJ-45 LAN 10/100 Mbit
    1 x 15-pin CRT port
    1 x DC-IN stik
    1 x Intern MIC
    1 x PCMCIA type II
    1 x Firewire IEEE 1394
    1 x CardReader


    - LED status Indikator
    Suspend, batteri status, harddisk-tilgang, WI-LAN, Caps Lock, Number Lock samtScroll Loc


    - Lan/Modem:
    10/100Mb LAN indbygget
    56K MDC Modem indbygget
    802.11g Wireless LAN 54Mbit indbygget


    - Lyd
    AC'97 2.2 kompatibel audio kontroller. Digital S/PDIF output
    2 indbyggede højttalere + en subwoofer.


    - Batteri
    Li-Ion Battery Pack 6Cells - 4400mA
    Driftstid ca. 1 time, grundet det store grafikkort.


    - Mus
    Touchpad med 2 knapper, med scroll indbygget


    - Dimensioner
    Bredde 333mm x dybde 272 mmx højde 33mm


    - Vægt
    2.75 kg


    Byd løs..

  • Quote

    Originally posted by rathje
    Festen lukker først når prisen kommer lidt højere op. Ville være noget ked af at skulle af min den bærbare til dit bud.
    Vi ser lige en dags tid mere..


    Oki doki

  • Hvis du har en mindstepris så gør det lettere for os alle og oplys den. Husk også at hvis du noterer et bud så er det lig med at du acceptere det. Bare lige for god ordens skyld.


    hiffer

  • En mindstepris.. hmm.. nypris er jo 10.000, den er lidt over et år gammel. lidt over den halve pris ville vel være passende?


    Jeg må indrømme at jeg ikke er bekendt med at når et bud er noteret så "virker" det som det vindende bud. Men nu er jeg jo så klar over dette.. :D

  • Quote

    Originally posted by hiffer
    Hvis du har en mindstepris så gør det lettere for os alle og oplys den. Husk også at hvis du noterer et bud så er det lig med at du acceptere det. Bare lige for god ordens skyld.


    hiffer



    Sorry for offtopic, men bare fordi han accepterer / ser budet, er jo ikke = at han vil sælge til den pris ;)


    EDIT: rathje det er dig der styrer det her salg, du kan selv bestemme om du vil sælge eller ej osv. Kotumen er dog lige at man skriver i det første indlæg, at man "er gud i tråden" og / eller tillader sig ikke at sælge hvis man ikke finder prisen passende osv osv :)

  • Quote

    Originally posted by rathje
    En mindstepris.. hmm.. nypris er jo 10.000, den er lidt over et år gammel. lidt over den halve pris ville vel være passende?


    Jeg må indrømme at jeg ikke er bekendt med at når et bud er noteret så "virker" det som det vindende bud. Men nu er jeg jo så klar over dette.. :D


    *Host* - jeg tror du mener, at nyprisen var. Lidt over det halve af 10k for den der ville nok være meget passende for dig ;)


    Bare et ex. på hvad man får idag for de penge: Boing



    Quote

    Originally posted by Marquis
    Sorry for offtopic, men bare fordi han accepterer / ser budet, er jo ikke = at han vil sælge til den pris ;)


    Hvis man accepterer/noterer et bud er det = med at budet er godkendt - budt-højt-nok ? Hvis ikke, jaa... Så bliver man ikke noteret.



    Burger - Nej, man kan ikke tvinge ham til at sælge, men når han selv sætter den til salg og noterer... ;)


    Edit igen - (det er fejt mods kan redigere uden trace :/ )



    Sry for OT