Neverwinter Nights 2 vs Battlefield 2142

  • Jeg ville nu tage NWN, da jeg elsker rollespil.. Spiller selv WoW for tiden, men jeg skal nok få investeret i det spil..


    Har spillet lidt 1'eren over nettet, og det var meget sjovt.. dog fandt jeg aldrig rigtig ud af alle de "D&D rules" der er.. men det kommer vel :)


    Og så siger min bror som har spillet 1'eren i 4-5 år nu, at 2'eren skulle være suveræn :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Det er fordi det er så røv irreterende at få et negativt indlæg skrevet på en tirsdag eftermiddag, pågrund af en post man havde skrevet.


    Nu anede jeg jo ikke at du havde spillet NWN så jeg ville ikke smække en masse information op som du nok ikke ville ane noget om alligevel, hvis du ikke kendte spillet.
    Hermed det samme om BF2. Kan da fortælle dig at jeg tændte mest af over dit Better luck next time, som om det var et sølle posthunt jeg havde foretaget mig. Hvis det er nødvendigt så tag den over pm. Så fylder vi ikke forummet med ævl og bævl.


    Vil da lige nævne at den der poll nok ikke giver en idé om hvilket af de 2 spil du skal vælge, men nok nærmere om hvad folk har hørt mest om; BF2142.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

  • Og jeg gentager...denne tråd har ikke noget at gøre med, hvad jeg skal vælge.


    Tilgengæld synes jeg det er interessant, hvilke tanker andre gør sig, nu hvor der kommer to stort anlagte og længe ventede spil ud, næsten samtidig.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg håber du købte/køber NWN2 for det er helt suverænt. Puha, hvor det tager alt min tid de her dage. Jeg har godt nok ikke prøvet online delen endnu, vil gerne lige klare singleplayer campaign først, men det er forhåbentlig ligeså godt som resten af spillet.
    Indtil videre lever det fuldt op til mine forventninger, som for øvrigt var vandvittig høje.


    Klasse spil.

  • Quote

    Originally posted by Joor
    Hvorfor kan Battlefield ikke understøtte Widescreen..hallo EA det er år 2006 !
    Så træt af dem :(


    Heldigvis kan du tweake det til at køre i WS.



    Jeg kender ikke det første spil. Men kan kun sige at jeg er blevet meget skuffet over BF 2142. Det er ikke et spil som jeg kommer til at bruge min tid på.

  • Jeg ligger og leger med NWN2 for tiden. Synes bare det er så fedt og vækker en masse minder fra dengang jeg spillede 1'eren. Klart at anbefale, hvis man er til et spil, med en dyb historie og kan lide rollespil generelt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Købte også NWN2 her for et par dage siden, og spiller det online med et par venner. Er selv warlock, og de er Cleric og Wizard. Det er så klasse.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by Hayes
    Købte også NWN2 her for et par dage siden, og spiller det online med et par venner. Er selv warlock, og de er Cleric og Wizard. Det er så klasse.


    Spiller i persistant world eller bare standard campaign?