Originally posted by xecuter
    hvordan laver man sin cpu naked-nøgen og gir det noget

Du mener vel at pillle IHS af?

Ja det kan godt give noget, men det er meget forskelligt fra cpu til cpu.

Originally posted by xecuter
    hvordan laver man sin cpu naked-nøgen og gir det noget

det giver et par grader og forstår ikke de har puttet en på hvad start af amd, dog er det lidt svært og du kan smadren din cpu hvis du rammer core mens du prøver at åbne den

Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

Originally posted by hot_fifty

det giver et par grader og forstår ikke de har puttet en på hvad start af amd, dog er det lidt svært og du kan smadren din cpu hvis du rammer core mens du prøver at åbne den

Ja det noget pis, derfor jeg ikke har taget min af, men regner stærkt med at planslibe den.

• jeg synes sq ihs er en meget god ting...har set mange cores smuldre for hver gang man satte en ny køler på.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Fragman
    jeg synes sq ihs er en meget god ting...har set mange cores smuldre for hver gang man satte en ny køler på.....

Jeg har aldig set nogle cpu'er smuldre, men har set alt for mange døde gfx hvor core'n er smuldret...