level / tid

  • havde 30 dage played på min pala hehe, jeg var MEGET langsom til at lvl:P men min druid tog 11 dage hvilket er måske meget muligt for de fleste som også slacker lidt:P

  • med min pala ( min første char ) tog det ca 20 dage played..


    med min rogue ca 12 dage..


    og har en masse alts.. vil nok sige jeg har omkring 80-90 played total over alle min chars.

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • På min første 60er brugte jeg 14 dage og 9 timer... så hvis man har et okay kendskab til spillet, så er 9 dage ikke umuligt


    På de to alts jeg er igang med at spille op har jeg brugt lige godt 3 dage


    32 rogue - 2 dage og 23 timer
    33 priest - 2 dage og 20 timer


    Der har jeg også brugt meget tid på at bygge mine proffs op

  • har ikke spillet så meget på det sidste...og barrens blev jeg i alt for længe...quests der tager alt for lang tid og giver for lidt....


    har endda nakket et par allys på mit eget lvl allerede...altid dem der ambusher mens man grinder xp..så er de selv ude om det :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Brugte 22dage på min warr :p var også min første char og nu snart 2 år siden ^^ tog det stille og roligt. og prøvede også proffesions af osv.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    har ikke spillet så meget på det sidste...og barrens blev jeg i alt for længe...quests der tager alt for lang tid og giver for lidt....


    har endda nakket et par allys på mit eget lvl allerede...altid dem der ambusher mens man grinder xp..så er de selv ude om det :)


    Syns ellers Barrens er en af de fedeste steder! Der er så mange quests samlet og de gir udemærket xp uden at man ska hente blandede quest items eller andet


    Det hele er samlet og det er kun kill eller enkelte item drop-quests

  • synes man bruger for meget tid på at rende frem og tilbage.....var lidt ovre ved terren hill og stonetalon....gode steder hvis man er lvl 25-28 ca..men pas på der er en del allys de steder..


    render rundt i needles nu...og har kun mødt 2 allys...der bare skulle videre og ikke gad slås

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Min Rogue: 22 days played til 60 har vel i alt 85 dage played
    Min Warrior: 15 days played til 60 og har i alt ca 35 dage på den


    Og så har jeg en del alts så vel omkring 130 days played i alt...



    Shit jeg skræmmer mig selv :ph34r:

  • Quote

    Originally posted by nonsens1
    skal altså lige høre (er jo ny i det) når i skriver fx 10 days played, er det så 10 gange 24 timer eller ??


    jeps... 240 timer hvor man har siddet og gloet på den skærm :D

  • De chars jeg har spillet til lvl60:
    Druid: 22d (min første char)
    Rogue 10d
    Warrior 11d
    Warlock 8d 20t (Min nyeste lvl60)


    Shared char(har kun spillet pvp med dem):
    Mage 10d
    Feral druid: 10d


    Alle chars kan spilles til lvl60 på under 10dage hvis man ikke stå og glor i flere timer hver aften. Rogue og warrior kan man nok få til lvl60 på 7dage uden problemer, hvis man ikke bruger for meget tid på alt for mange instances og pvp.

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    jeps... 240 timer hvor man har siddet og gloet på den skærm :D


    eller 4800 for mit vedkommende.. minimum:(

  • mage:
    played total: 131
    to lvl 60 :29.5


    priest :


    total played : 45
    to lvl 60: 21


    hunter:
    total : 25
    to lvl 60: 14


    fulgte en guide med huntern :P lvl 60 in xx days....