hvilke pots sælger godt som jeg kan lave

  • hej


    jeg har en lv 38 rogue som er herb 251/alch 268. nu er mount tiden så begyndt at nærme sig men han har ikke rigtig råd til at købe sig et mount og sådan.


    derfor ville jeg høre om i vidste hvilke pots som jeg kan lave der sælger godt, og selvfølgelig hvor jeg har en chance for at få fat i blomsterne ;)



    på forhånd tak for hjælpen ;)

  • kan sige at herb priserne er remelig høje på tarren mill (spiller sammen med snoby) så ville nok tjekke ah og så hvad de forskellige herbs står til! dreamfoil er 20g atm :/

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Swifferless potion plejer ellers at saelge godt.


    Herpsne der skal bruges er low lvl herps. og resipie kan du med garanti finde paa AH

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Jeg ka kun tale for min egen servers vegne... På deathwing ka man let sælge enkelte - f.eks. 5 styks... men prisen svinger utroligt meget, hvis der er et par stykker der bare sætter dem til standard pris


    Men denne glade fætter her har da opdaget fænomenet på hans server også :))
    http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=69705&sid=


    Ja den glade fætter ( :clap:) mener også stadig at fadeleafs er det bedsteman kan sælge da de er nemme at grinde :razz:

  • Lav nogle agility pots til rogues, Fadeleaf, Swiftthistle, og protection pots :)
    (Protection pots -> "Greater Nature/Fire Protection" plejer og sælge på næsten alle server.)


    Herbalism steder
    Swamp of Sorrows
    Blindweed, Fadeleaf, Liferoot, Goldthorn, Kingsblood


    Silverpine Forest
    Briarthorn, Mageroyal kan give Swiftthistle



    Du kan også...
    Du kan også vælge Mining, og starte med og farme 'Thunder Ridge' udeforan Orgrimmar.
    Masser af Copper Veins. Evt. ha en alt med Mining.. Så du kan farme herbs og lave pots på din main char
    + Copper Ores. Det skulle gerne gi' nogle penge ;)


    (Du skal gerne kunne få nogle af 100 ores/per time, hvis
    der ikke er andre som farmer dem.
    )

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().