tweak.dk neden her i aftes?

  • Jeg har oplevet en del problemer de sidste par dage ikke de store probs, det har kun været korte breakdowns. Vil ikke gøre mig klog på hvad det er. Men Martin fortæller det vel, hvis der er noget, der er relevant for os brugere.

  • Ja eller bare bruteforce login på forummet. Men det skal der sgu være et par stykker der skal gøre, for at smadre sådan en forbindelse :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Det har været oppe og nede med mellemrum... det er sikker nogle tosser, der syns det er morsomt at bruteforce sidens ftp :boxed:


    .... eller var det nok bare udbyderen (host) der var igang med noget....


    Hvor kommer alt det ulovlige ind? :boxed:

  • Quote

    Originally posted by ExobiT


    at de prøver at bruteforce den er ikke nok til at den går ned.. så skal der da være MANGE der gør det;)


    Overset flertallet?


    Quote

    Originally posted by GiZzZa


    .... eller var det nok bare udbyderen (host) der var igang med noget....


    Hvor kommer alt det ulovlige ind? :boxed:


    Der har tidligere været nogle ip-adresser, som har forsøgt at overloade ftpen... det har været nævnt både i tråde (ved samme hændelser) og i en nyhed for ikke så lang tid siden


    At jeg så antager, det er for et destruktivt formål er bare mit gæt ... har til dato aldrig hørt om at der har været så mange mennesker, som uheldigvis lige kom til at skrive ftp://tweak.dk


    Desuden så tror jeg ikke det er særligt optimalt for en professionel host, at tage siden ned, bare fordi de lige leger med et eller andet... så får man en temp server eller andet

  • Quote

    Originally posted by ExobiT
    var det kun mig der havde problemer med tweak her i aftes?


    ja i et øjeblik.... abstinenser? ;)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Den var også nede i morges, men hey jeg overlevede...forstår ikke hvad de her tråde skal til for hver gang, hvadenten er der msn, tweak, etc...


    Næh - det ka du ha ret i. De ka' ik' rigtigt bruges til noget. :rolleyes:


  • Finno finno.... :)