Hvad bruger i selv??
hvad findes der af gode anti programmer som også er gratise??
Hvad bruger i selv??
hvad findes der af gode anti programmer som også er gratise??
Og det er er beskyttende nok??
har tidligere kørt med Norton, men det blokerer bare alt ting, og der er faktisk ikke andet end problemer med det.
Jeg vil sige Avast gør det rigtig godt. Det er nok det bedste man kan erhverve sig, som er gratis.
QuoteOriginally posted by Macimuz
Jeg vil sige Avast gør det rigtig godt. Det er nok det bedste man kan erhverve sig, som er gratis.
Helt enig, Mac
Hvis du kigger på www.virus.gr , kan du se en test af de bedste AV programmer. Her er Avast ikke så imponerende.
Prøv i stedet denne, den ligger nr. 2 på listen, og er gratis !
QuoteOriginally posted by Macimuz
Well, ifølge de sidste test (fra 25 August 2006), er det IKKE den bedste gratis AV scanner. Jeg vil så tilføje at jeg har brugt dem begge, og synes der er stor forskel. Kan klart bedts lide Active Virus Shield (Se link i min første post).
Bruger AVG free som gør det rigtig godt er hurtig og koster ikke en krone
QuoteOriginally posted by jst
Well, ifølge de sidste test (fra 25 August 2006), er det IKKE den bedste gratis AV scanner. Jeg vil så tilføje at jeg har brugt dem begge, og synes der er stor forskel. Kan klart bedts lide Active Virus Shield (Se link i min første post).
Har aldrig hørt om det program før
Der har førhen ikke lagt et gratis program så højt på denne liste. Førhen lå Avast bedst af de gratis antivirusprogrammer man kan få på nettet.
Men, jeg skal da prøve det program
QuoteDisplay MoreOriginally posted by Macimuz
Har aldrig hørt om det program før
Der har førhen ikke lagt et gratis program så højt på denne liste. Førhen lå Avast bedst af de gratis antivirusprogrammer man kan få på nettet.
Men, jeg skal da prøve det program
Det var egentlig osse meningen dette KUN skulle være gratis i USA, og for AOL brugere, men grundet en vurderet god reklame værdi, ville Kaspersky Labs gøre det gratis WORLDWIDE, og det er jo ikke så skidt endda.
Dejligt at sidde med Kaspersky.
Det var egentlig osse meningen dette KUN skulle være gratis i USA, og for AOL brugere, men grundet en vurderet god reklame værdi, ville Kaspersky Labs gøre det gratis WORLDWIDE, og det er jo ikke så skidt endda.
AOL ejet, Kaspersky (engine) powered - hvis man skal ta deres egne ord for gode varer Til gengæld kan jeg ikke finde det review de selv taler så højt om fra TopTenReviews.com
QuoteOriginally posted by _WHAT_
Bruger AVG free som gør det rigtig godt er hurtig og koster ikke en krone
Fuldstændig enig. har aldrig haft problemer med det.
QuoteOriginally posted by xt0m
AOL ejet, Kaspersky (engine) powered - hvis man skal ta deres egne ord for gode varerTil gengæld kan jeg ikke finde det review de selv taler så højt om fra TopTenReviews.com
Det kan jeg heller ikke, men efter at have set testen på http://www.virus.gr, og med min egen erfaring fra Kaspersky, ville jeg prøve det på min anden PC, da jeg ikke vil betale for AV til den. Og jeg blev da positiv overrasket !
Det kan jeg heller ikke, men efter at have set testen på http://www.virus.gr, og med min egen erfaring fra Kaspersky, ville jeg prøve det på min anden PC, da jeg ikke vil betale for AV til den. Og jeg blev da positiv overrasket !
Well, jeg er da indtil videre også positivt overrasket - den fandt en Drefir.D/C orm, som Avast ikke havde nævnt noget om..
Active Virus Shield vs. Avast : 1-0
Active Virus Shield vs. Avast : 1-0
1-1
AVS kan bare SLET ikke køre sammen med uTorrent..
2-1
AVS er både hurtigere og egentlig bare en gratis udgave af Kaspersky. Top dollar program
EDIT: Og fandt uhyggeligt mange virusser som avast ikke fandt
Avast
QuoteOriginally posted by AtoM!C
2-1
2-2 : den cutter også forbindelsen til online servere i f.eks. NFSMW, JO, BF2.. ka ikke connecte medmindre jeg pauser eller lukker AVS helt